Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu; Organizacja spotkań i wydarzeń; Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem; Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami; Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd; Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Zarządu / Biura

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Rzeszów
4 000 - 5 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1522 dni temu

Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent Zarządu / Biura

 

Za co będziesz odpowiedzialna/y?
  • kompleksową obsługę Sekretariatu
  • organizację czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych
  • obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych w firmie
  • wsparcie w przygotowywaniu spotkań firmowych organizowanych na potrzeby Zarządu
  • przygotowywanie spotkań firmowych dla Pracowników w obrębie ZFS
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
  • zamawianie artykułów biurowych na potrzeby  funkcjonowania biura i firmy
  • przyjmowanie i zarządzanie korespondencją firmową oraz dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów oraz informacji
  • rejestrację i wprowadzanie dokumentów do systemu Saldeo
  • przygotowywanie, archiwizowanie i kontrolę nad umowami z kontrahentami firmy
  • porządkowanie i archiwizację dokumentów
  • przekazywanie informacji w sprawach związanych z obsługą porządkową i serwisową w budynkach
  • terminową i sprawną realizację zleconych zadań, w tym także egzekwowanie terminowości zadań zleconych do podwykonawców / kontrahentów
  • negocjowanie warunków nowych umów lub renegocjacje stawek w obecnych w zakresie drobnych usług (np. dostawa kawy, wody, maszyn vendingowych itp.)
  • przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia)
  • współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi
  • reprezentację i dbanie o pozytywny wizerunek Spółki,
  • prowadzenie „Informatora Firmowego” oraz kontrolę przestrzegania Kodeksu Etycznego i Dress Codu w firmie
  • wsparcie działu kadr w obszarze HR
  • wykonywanie innych poleceń Zarządu i Przełożonego wynikających z potrzeb Spółki w ramach zadań związanych ze stanowiskiem
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • 2 letniego doświadczenia w pracy w Sekretariacie lub przy Zarządzie
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu
  • znajomości savoir-vivre biznesowego
  • umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji
  • umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • skuteczności, wytrwałości i inicjatywy w działaniu
  • przyjmowania na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania, samodzielności i szukania rozwiązań
  • zaangażowania i chęci niesienia pomocy innym
  • dokładności i skrupulatności, dbałości o detale
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
Co zyskujesz?
  • rozwojową pracę w pewnej i stabilnej firmie będącej liderem na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • zatrudnienie na samodzielnym stanowisku gwarantującym różnorodność zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach,
  • świadczenia socjalne

 

Osiągnięcia firmy:
Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.
 

Poznaj

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o

Grupa G&G Auto działa już od ponad 27 lat na podkarpackim rynku - od samego początku współpracując z VGP. Koncesję na sprzedaż i serwis podpisaliśmy dokładnie 13 października 1993 roku, a wraz z dniem 1 stycznia roku 1994 otworzyliśmy nasz pierwszy salon w miejscowości Rudnik nad Sanem.

Od samego początku naszym priorytetem było zapewnienie Klientom usług najwyższej jakości - na każdym etapie sprzedaży i późniejszej eksploatacji samochodu. Dynamiczny wzrost sprzedaży samochodów w drugiej połowie lat '90 oraz nowe wymagania importera dotyczące salonów dealerskich spowodowały konieczność zmiany naszej lokalizacji na Stalową Wolę.

W 2011 nastąpił kolejny przełomowy moment w dziejach firmy - budowa 3 nowych salonów VW, Audi i SEAT oraz przeniesienie działalności Prezesa Stanisława Górskiego do Rzeszowa.

Niecałe 7 lat po „przeprowadzce” do Rzeszowa , 1.04.2018r. w wyniku podpisania umowy regulującej podział Grupy Autorud, staliśmy się przedsiębiorstwem o nazwie Autorud Rzeszów Sp. z o.o., którego jedynym właścicielem został Stanisław Górski. 2020 to kolejny niezwykły dla nas rok, w którym przejęliśmy dealerstwa Autohaus Otto w Lublinie i przybraliśmy nową nazwę G&G Auto.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu; Organizacja spotkań i wydarzeń; Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem; Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami; Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd; Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...