Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji na projekcie budowlanym,
- Wprowadzanie dokumentów do systemu administracyjnego,
- Wsparcie administracyjne w biurze budowy,
- Kontrola procedur administracyjnych,
- Dbanie o korespondencję przychodzącą i wychodzącą,
- Prowadzenie zakupów materiałów biurowych.
- Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym lub księgowym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MS Office,
- Znajomość systemu administracyjnego będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Stabilną pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie.