Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zakres obowiązków: zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych; zamawianie cateringów na spotkania w biurze; wydawanie napojów i słodyczy na spotkania wewnętrzne; koordynowanie dostaw ciast i owoców na cotygodniowe spotkania; zarządzanie korespondencją e-mail; przyjmowanie...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
6 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących projektów działu. Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów. Analiza danych rynkowych. Wsparcie w organizacji spotkań i prezentacji. Przeprowadzanie badań rynku i konkurencji. Udział w spotkaniach zespołowych i szkoleniach.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kupca w prowadzonych projektach; Kontakt z dostawcami; Organizacja spotkań handlowych; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego - Kuchnie; Kompletacja i archiwizacja...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
AXI IMMO Group jest liderem wśród polskich firm doradczych świadczących kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych.
Jesteśmy aktywni w najdynamiczniej rozwijających się sektorach nieruchomości komercyjnych: powierzchni magazynowych, biurowych, gruntów inwestycyjnych oraz doradztwie inwestycyjnym, property i facility management.
Asystentka / Asystent Działu Gruntów
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
współpraca z konsultantami działu;
aktualizacja i rozwijanie bazy nieruchomości;
przygotowywanie ofert, prezentacji nieruchomości;
przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby działu;
research rynku - pozyskiwanie informacji i dokumentów dla wybranych nieruchomości.
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zakres obowiązków: zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych; zamawianie cateringów na spotkania w biurze; wydawanie napojów i słodyczy na spotkania wewnętrzne; koordynowanie dostaw ciast i owoców na cotygodniowe spotkania; zarządzanie korespondencją e-mail; przyjmowanie...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
6 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących projektów działu. Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów. Analiza danych rynkowych. Wsparcie w organizacji spotkań i prezentacji. Przeprowadzanie badań rynku i konkurencji. Udział w spotkaniach zespołowych i szkoleniach.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kupca w prowadzonych projektach; Kontakt z dostawcami; Organizacja spotkań handlowych; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego - Kuchnie; Kompletacja i archiwizacja...
Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;