Opis stanowiska:
- Tworzenie raportów na potrzeby spółki
- Analiza raportów pod kątem wskazanych założeń biznesowych
- Cykliczne wykonywanie analiz rentowności klientów na podstawie wskazanych założeń
- Analiza specyfikacji faktur podwykonawców pod kątem poprawności naliczeń
- Wsparcie pracowników firmy w zakresie podstawowych zagadnień IT
- Współadministrowanie systemem operacyjnym w zakresie swoich kompetencji
Wymagania:
- Wykształcenie min średnie
- Bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Rzetelność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność kreatywnego myślenia
- Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z rynku kurierskiego
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o Pracę
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.