Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
współpraca z poszczególnymi działami organizacji; bieżące wsparcie administracyjne Zarządu; wprowadzanie i kontrola dokumentów kosztowych (faktury) w systemie; obsługa zapotrzebowań biurowych i kontakt z dostawcami; prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych; wsparcie procesu reklamacyjnego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
5 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
Lumel S.A.Zielona Góra
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, odpowiedzialność za wprowadzanie faktur do systemu, realizacja zapotrzebowań biurowych, prowadzenie ewidencji pojazdów, wsparcie reklamacji.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Krosno
praca stacjonarna
1753 dni temu
Merkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa. Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju.
Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas.
Aktualnie do Krosna poszukujemy:
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Krosno
Główne obowiązki:
Działania analityczne ok. 60% czasu pracy (analiza danych, tworzenie raportów, uzyskiwanie konkretnych danych od działów wewnętrznych firmy, udział w projektach związanych z realizacją strategii firmy).
Działania z zakresu działań asystenckich ok. 40% czasu pracy (wsparcie w pracy codziennej, prowadzenie i zarządzanie kalendarza prezesa, organizacja podróży służbowych, wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nadzór nad obiegiem dokumentów).
Wymagania:
Doskonała organizacja pracy, dokładność, terminowość, samodzielność
Umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia zaawansowanych raportów oraz prezentacji
Wykształcenie wyższe (techniczne, ekonomiczne lub administracyjne)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Perspektywę długoterminowego zatrudnienia
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
współpraca z poszczególnymi działami organizacji; bieżące wsparcie administracyjne Zarządu; wprowadzanie i kontrola dokumentów kosztowych (faktury) w systemie; obsługa zapotrzebowań biurowych i kontakt z dostawcami; prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych; wsparcie procesu reklamacyjnego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
5 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
Lumel S.A.Zielona Góra
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, odpowiedzialność za wprowadzanie faktur do systemu, realizacja zapotrzebowań biurowych, prowadzenie ewidencji pojazdów, wsparcie reklamacji.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...