Opracowywanie i przygotowywanie zestawień i raportów z obiegu dokumentacji i korespondencji, Wsparcie w dystrybuowaniu informacji/ dokumentacji wewnątrz administracji, Kompletowanie dokumentów (kopiowanie i składanie dokumentacji kontraktowej), Archiwizacja i digitalizacji dokumentacji i...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Opis stanowiska: Asysta w pracach administracyjno-biurowych; Bieżąca obsługa sekretariatu; Rejestracja dokumentacji firmy w aplikacjach biurowych; Tworzenie, prowadzenie i uzupełnianie ewidencji korespondencji;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi; Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego; Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki; Prowadzenie rejestrów i baz danych; Obieg poczty...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa gości, pracowników firmy, dostawców, firm podwykonawczych; Obsługa zgłoszeń pracowników w systemie Online Service Centre; Wydawanie i przedłużanie ważności kart tymczasowych, kart dostępu pracownikom firmy i podwykonawcom, zgodnie z procedurami...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; organizacja i obsługa spotkań; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich; wsparcie lokalnej sekcji...
Opis firmy Jesteśmy międzynarodowym koncernem w branży security, działamy w 47 krajach świata. Świadczymy usługi ochrony dla Klientów ze wszystkich sektorów gospodarki, wykorzystując nowoczesne technologie. Tworzymy kulturę organizacyjną bazującą na trzech głównych wartościach:...
Opracowywanie i przygotowywanie zestawień i raportów z obiegu dokumentacji i korespondencji, Wsparcie w dystrybuowaniu informacji/ dokumentacji wewnątrz administracji, Kompletowanie dokumentów (kopiowanie i składanie dokumentacji kontraktowej), Archiwizacja i digitalizacji dokumentacji i...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Opis stanowiska: Asysta w pracach administracyjno-biurowych; Bieżąca obsługa sekretariatu; Rejestracja dokumentacji firmy w aplikacjach biurowych; Tworzenie, prowadzenie i uzupełnianie ewidencji korespondencji;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi; Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego; Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki; Prowadzenie rejestrów i baz danych; Obieg poczty...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa gości, pracowników firmy, dostawców, firm podwykonawczych; Obsługa zgłoszeń pracowników w systemie Online Service Centre; Wydawanie i przedłużanie ważności kart tymczasowych, kart dostępu pracownikom firmy i podwykonawcom, zgodnie z procedurami...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; organizacja i obsługa spotkań; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich; wsparcie lokalnej sekcji...
Opis firmy Jesteśmy międzynarodowym koncernem w branży security, działamy w 47 krajach świata. Świadczymy usługi ochrony dla Klientów ze wszystkich sektorów gospodarki, wykorzystując nowoczesne technologie. Tworzymy kulturę organizacyjną bazującą na trzech głównych wartościach:...