Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Handlowego

    ALFA Sosnowscy   Nowa Wieś (pow. częstochowski, gm. Poczesna), ul. Kopalniana 8    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zatrudnimy pracownika do Działu Handlowego.
  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    9 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, Wiosenna 2    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Malbork    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować? Administracja biura handlowego oraz stała współpraca z handlowcami w zakresie ofertowania i rozpatrywania reklamacji. Sprzedaż betonu dla klientów gotówkowych i przedpłaconych. Poprawne i precyzyjne prowadzenie obiegu dokumentów handlowych i baz danych....
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Kraków, ul. Kamienna 21    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka ds. Logistyki

CM MTM CEE Sp. z o.o. Sp.k.
Wola, Wola gmina Miedźna
praca stacjonarna
2412 dni temu

Ogłoszenie numer: 1839999, z dnia 2017-11-09

Jesteśmy częścią niemieckiej Grupy MTM, wiodącego producenta urządzeń do gratowania i mycia przemysłowego na świecie. Służymy naszym Klientom z branży motoryzacyjnej i maszynowej w 23 krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Na co dzień wdrażamy wspólnie z naszymi Klientami profesjonalne urządzenia, zaprojektowane dokładnie do wymagań ich projektów. W wyniku dalszego rozwoju poszukujemy do działu serwisu w Bielsku-Białej odpowiedniej osoby na stanowisko:

Asystentka ds. Logistyki

Miejsce pracy: Wola, Wola gmina Miedźna

Nr Ref.: 3/2017

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie ofert na części zamienne i usługi serwisowe
  • Wprowadzanie faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych oraz innych dokumentów księgowych
  • Przygotowywanie i koordynowanie zamówień na części zamienne usługi serwisowe,
  • Organizowanie przyjęć i wysyłek części zamiennych
  • Zarządzanie magazynem części zamiennych
  • Budowanie relacji z klientami.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie, wyższe mile widziane,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dobra znajomość języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows

Oferujemy

OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób szukających nowych możliwości rozwoju oraz pragnących wykorzystać swe kwalifikacje i kompetencje w renomowanej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferujemy dobre warunki zatrudnienia, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, dostęp do zaawansowanych technologii w nowoczesnej branży, możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji oraz przyjazną atmosferę pracy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Handlowego

    ALFA Sosnowscy   Nowa Wieś (pow. częstochowski, gm. Poczesna), ul. Kopalniana 8    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zatrudnimy pracownika do Działu Handlowego.
  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Bookkeeper & Accounts - Admin / Personal Assistant position / ecommerce

    GAVBIZ   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    9 dni
    Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, Wiosenna 2    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Malbork    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować? Administracja biura handlowego oraz stała współpraca z handlowcami w zakresie ofertowania i rozpatrywania reklamacji. Sprzedaż betonu dla klientów gotówkowych i przedpłaconych. Poprawne i precyzyjne prowadzenie obiegu dokumentów handlowych i baz danych....
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Kraków, ul. Kamienna 21    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...