Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
Zobacz więcej ofert pracy

ASYSTENTKA

Agencja CAPITAL
Warszawa
praca stacjonarna
5209 dni temu

Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisko:


ASYSTENTKA


Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS



Jest to praca od 01.09.2011r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.

Obowiązki na tym stanowisku są następujące:

 

A) Zadania asystenckie:

  • Wsparcie logistyczne 2 Dyrektorów raportujących do Dyrektora Wykonawczego i ich zespołów w ustalonym zakresie (w tym prowadzenie kalendarza Dyrektora );
  • Obsługa logistyczna spotkań 2 Dyrektorów w ustalonym zakresie, zarządzanie kalendarzem sali konferencyjnej;
  • Realizacja powierzonych prac asystenckich;
  • Wsparcie osobistej asystentki Dyrektora Wykonawczego w poniższych zadaniach oraz zastępstwa w przypadku nieobecności:
  • prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej (prowadzenie kancelarii dla Departamentu);
  • realizacja zakupów administracyjnych i na badania marketingowe (EBP – elektroniczna platforma zakupowa);
  • współpraca z centrum obsługi księgowej w zakresie opisywania i rozliczania dokumentów księgowych (opisywanie faktur, memoriałów);
  • bieżące administrowanie budżetem Departamentu (prowadzenie rejestru faktur, współpraca z Kontrolingiem)

B) Zadania projektowe:

  • Wsparcie logistyczne dla zespołów projektowych (np. organizacja spotkań/ aktualizacja kalendarza);
  • Bieżące wsparcie analityczne prac projektowych (np. podstawowa obróbka danych, konsolidacja danych).

 


Wymagania:
  • Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Systematyczność i dbałość o szczegóły;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji z ludźmi ;
  • Duże umiejętności analityczne;
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Kreatywność;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Outlook, Excel, Word, Power Point)
  • Wykształcenie wyższe (wykształcenie minimum średnie) lub ostatni rok studiów
  • Doświadczenie w pracy na takim lub podobnym stanowisku !


Oferujemy:
  • Wynagrodzenie: 18-22 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.

Aby dokumenty mogły wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, proszę do aplikacji dołączyć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agencję Capital.

Treść oświadczenia jest następująca:
"Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w bazie danych Agencji Capital z siedzibą w Warszawie przy ul. Orzyckiej 24 m. 7 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U.z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Przesłanych aplikacji nie zwracamy.

 

Podobne oferty

  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...