
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem usług audytu i certyfikacji naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów z województw świętokrzyskiego, lubelskiego, małopolskiego, podkarpackiego do współpracy w charakterze:
Miejsce pracy: cały kraj
Przeprowadzanie auditów w przedsiębiorstwach branży drzewnej i pokrewnych, sporządzanie dokumentacji poauditowej w języku angielskim.
-
Wykształcenie wyższe
-
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w przemyśle drzewnym lub leśnictwie
-
Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
-
Kwalifikacje auditora wiodącego (ISO 9001, 14001 lub OHSAS/PN-N-18001) poparte certyfikatem będą dodatkowym atutem
-
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Rozwinięte zdolności komunikacyjne, odporność na stres
-
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
-
Umiejętność analitycznej oceny zjawisk i podejmowania decyzji w oparciu o fakty
-
Samodzielność w organizowaniu pracy własnej
-
Chęć zdobywania/podwyższania kwalifikacji zawodowych
-
Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
-
Czynne prawo jazdy kat. B
-
Współpracę z międzynarodową firmą będącą liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Przyjazną atmosferę pracy