Audytor wewnętrzny

Urząd Miejski w Mielcu
Mielec
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Miejski w Mielcu
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1694
OBOWIĄZKI:
Audytor realizuje zadania audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Mielec na podstawie ustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych oraz w oparciu o Standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych i wytyczne Ministra Finansów. Możliwe zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy (nie mniejszym, niż 1/4 etatu)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne wobec kandydata: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) posiada wyższe wykształcenie; 6) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego (wynikające z art. 286 Ustawy o finansach publicznych): a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub b) złożył, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub c) uprawnienia biegłego rewidenta lub d) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych; 7) minimum 3 letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego; 8) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów regulujących funkcjonowanie audytu wewnętrznego w jst, standardy audytu wewnętrznego. Wymagania dodatkowe: 1) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, terminowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista; 2) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 do 10 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Warunki pracy: 1) wymiar czasu pracy nie mniejszy niż 1/4 etatu, praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji; 2) umowa na czas określony, na zastępstwo na okres usprawiedliwionej nieobecności pracownika; 3) wynagrodzenie zasadnicze (przy pełnym etacie) w przedziale 5250-10500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatek funkcyjny max. 2900 zł, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%), pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy ZapomogowoPożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie; 4) miejsce pracy Mielec, ul. Żeromskiego 26, (budynek bez windy) oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec; 5) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy i instytucjami zewnętrznymi.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny


Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny, CV - opatrzone własnoręcznym podpisem; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl); 3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe; 4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje; 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność; 6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim; 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanie o udzielenie informacji o osobie); 9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia; 10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; 11) klauzula informacyjna; 12) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B; 13) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do dnia : 12.11.2025 r. do godz. 15.30 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20. Dokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu. Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Audytor Wewnętrzny

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i przeprowadzanie przekrojowych audytów wewnętrznych (kompleksowy przegląd stanu i działalności spółek grupy, również poza granicami kraju), Dokonywanie audytów tematycznych – planowanych i ad-hoc, Przeprowadzanie czynności sprawdzających wykonanie...
  • Specjalista ds. Energii

    PORR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadanie: Wdrażanie oraz koordynowanie działań zgodnych z normą ISO 50001, wytycznymi koncernowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa - w tym przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zarządzanie dokumentacją wymaganą przez normy i regulacje....
  • Specjalista ds. zarządzania jakością

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Główne obowiązki: Opracowanie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji systemowej w oparciu o wymagania HACCP, standardów FSSC 22000; Działania w zakresie podnoszenia świadomości bezpieczeństwa żywności; Prowadzenie audytów wewnętrznych na zgodność z wymaganiami standardów FSSC 22000;...
  • Specjalista ds. Audytu Wewnętrznego (m/k) - Logistyka

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Analiza i ocena ryzyk operacyjnych związanych z działalnością handlową (zakupy, sprzedaż, logistyka), identyfikacja potencjalnych zagrożeń oraz projektowanie właściwych kontroli; Planowanie i wykonywanie regularnych audytów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Gospodarki Energetycznej i OZE

    PERN S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków monitorowanie i optymalizacja stanu technicznego urządzeń pomiarowych i układów rozliczeniowych. kontrola parametrów zasilania i jakości energii elektrycznej, w tym OZE. opracowywanie dokumentacji technicznej i koncepcji zasilania obiektów (w tym OZE). wsparcie w...
  • Specjalista ds. systemów zarządzania

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań podstawowych: nadzór nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania oraz związanych z nim procedur w ramach wymagań norm powszechnie obowiązujących (zgodność z wymaganiami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, AQAP 2110, koncesji MSWiA oraz WSK), udział w zarządzaniu systemami według norm...
  • Audytor Wewnętrzny w Departamencie Kontroli i Audytu Wewnętrznego

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego, w tym identyfikację i analizę ryzyka związanego z działalnością Wód Polskich, przeprowadzanie zadań audytowych wynikających z planu audytu, monitoring realizacji zaleceń oraz przeprowadzanie...
  • Kontroler Finansowy / Kontrolerka Finansowa

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
  • Kontroler Finansowy / Kontrolerka Finansowa

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
  • Kontroler Finansowy / Kontrolerka Finansowa

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...