Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- utrzymanie techniczne (automatyczne) linii produkcyjnych,
- obsługę sieci lokalnych serwerów,
- dokonywanie pomiarów, przeglądów, napraw, konserwacji maszyn i urządzeń,
- analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu ich eliminacji,
- wykrywanie usterek oraz awarii elektrycznych / mechanicznych maszyn,
- ścisła współpraca z działem produkcji i specjalistycznymi firmami podwykonawczymi,
- prowadzenie dokumentacji technicznej pracy,
- wdrażanie działań zmierzających do optymalizacji prac w ramach samodzielnych projektów.
- minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe z obszaru automatyki, elektrotechniki lub elektroniki przemysłowej,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym 12 godzinnym,
- wykształcenie kierunkowe techniczne, mile widziane wyższe o kierunku automatyka, elektrotechnika lub elektronika,
- posiadanie uprawnień SEP min. do 15 kV,
- umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji technicznej,
- znajomość branży informatycznej niezbędnej przy obsłudze sieci lokalnych serwerów,
- mile widziana znajomość obsługi programów CAD,
- mile widziana znajomość programowania PLC (Siemens, Omron, A&B),
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość podstaw projektowania układów elektrycznych i automatyki przemysłowej.
- umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet szkoleniowy, możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy,
- pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym pełnym wyzwań zawodowych,
- pracę w systemie 12 godzinnym ciągłym.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.