Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Communication Specialist

eobuwie.pl S.A.
Poznań
praca stacjonarna
1186 dni temu

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand Communication Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Czym będziesz się zajmował?
  • Współtworzeniem strategii marketingowej dla marek własnych należących do grupy eobuwie.pl/Modivo.pl,
  • Określaniem grupy docelowej (person) dla poszczególnych marek własnych,
  • Wdrożeniem strategii komunikacyjnej oraz strategii mediowej dla komunikacji marek własnych,
  • Zwiększaniem ekspozycji marek własnych w ramach mediów własnych,
  • Zarządzaniem harmonogramem działań promocyjno- reklamowych związanych z markami własnymi w ramach mediów własnych i kampanii komercyjnych,
  • Zarządzaniem kanałami social mediowymi związanymi z markami własnymi,
  • Monitoringiem, ewaluacją i raportowaniem efektywności prowadzonych działań,
  • Tworzeniem prezentacji i moodboardów z kolekcjami i inspiracjami fashion,
  • Współtworzeniem sesji zdjęciowych, klipów promo, materiałów promocyjnych i PR dla marek własnych,
  • Nawiązywaniem współpracy PR z mediami oraz influencerami nakierowanej na promowanie marek własnych we współpracy z Działem Trade Marketingu oraz Działem Marketingu i PR,
  • Kontaktem i budowaniem relacji, inicjowaniem akcji, eventów z ambasadorami i twarzami marek.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z budowaniem i rozwijaniem marki np.: Brand Manager,
  • Średnio zaawansowanej znajomości marketingu internetowego (Google Adwords, Google Analytycs, SEO, SEM, Social, Paid, Social, Programmatic),
  • Średnio zaawansowanej znajomości ATL,
  • Wysokiego poczucia estetyki z zakresie materiałów foto i video,
  • Znajomości prawa autorskiego i praw pokrewnych, co-branding, brand licensing, celebrity endorsement,
  • Umiejętności kreowania storytellingu dla marek, budowania ich konkurencyjności na rynku lojalizacji i pozycjonowania w świadomości Klientów,
  • Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office w szczególności Excel i Power Point,
  • Zainteresowaniem brandingiem, fashion (footwear & amp; apparel) lifestyle - warunek konieczny.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...