Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Opiekun Marki (Brand Manager) Warszawa
Brand Manager – New Technologies B2C channel

Brand Manager – New Technologies B2C channel

Philips
Warszawa
praca stacjonarna
2987 dni temu
Brand Manager – New Technologies B2C channel
 
Organization: Philips Lighting Sp. z o.o.

Location: Warszawa

Job ID:  268048

 

Philips Lighting is the leading provider of lighting solutions and applications both for professional and consumer markets, transforming how lighting is used to enhance the human experience in the places where people live and work. Our ambition is to enhance life with light and thereby improve the quality of people’s lives.

 

Currently we are looking for an individual who will join Warsaw team as a Brand Manager – New Technologies B2C channel.


Your challenge:

  • Supporting of sales and marketing strategies of the assigned region
  • Launching new technologies and developing new channels
  • defining and executing Go-To-Market strategy for specific Channel (B2C) in cooperation with sales & marketing
  • Managing channel conflicts in the market
  • Collaborating in implementing price positioning in the respective market

You will be responsible for:

  • Building new category on the market
  • Driving channel segmentation
  • Driving consistent channel/category/products strategy
  • Translating the marketing objectives into plans, specifying required deliverables and projects, according to the guidelines
  • Making recommendations on marketing communications processes and choices
  • Supporting channel offer optimization
  • Marketing activity plan in assigned channel
  • Collaborating with marketing, sales and channel/account management to define and deliver tools and programs that are effective, sustainable, scalable and measurable
  • Managing revenues and IGM targets within the assigned Channel
  • Developing metrics, forecasts, analyzes, and reports monthly on channel marketing spend and return by account. Adjusting plans & objectives when appropriate
  • Designing channel activities and programs and campaigns focused on Channel market needs
  • Defining operating principles and rules of engagement with customers

We are looking for:

  • Graduate with Master Degree in Business Administrations in marketing/sales or a related discipline
  • Fluent English and Polish (both orally and in writing) is a must
  • 5+ years of experience in any combination of trade marketing, channel marketing, or channel sales roles in B2C (dedicated to modern retail customers) domain. Ideally, these roles would have been with established organizations with an emphasis on high value technologies
  • 3+ years in market/customer facing operations involving different go-to-market models
  • 3+ years in managing design and production of channel-specific marketing support materials with ability to maintain creativity and professionalism in a fast-paced, rapidly changing environment
  • Demonstrated understanding of business operations, marketing principles and management skills and techniques
  • Strong commercial communication skills
  • Flexible team player and self-motivated
  • Target oriented; problem solving skills.

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...