Brand Manager (Startup FMCG)
Warszawa
Brand Manager (Startup FMCG)
Warszawa
Nr Ref.: 1075958
Warszawa
Nr Ref.: 1075958
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Zespół Sales&Marketing General dla polskiego startapu zajmującego się produkcją i dystrybucją produktów wytwarzanych z jabłek poszukuje obecnie osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Brand Manager’a (Kierownika ds. Marki).
‘Jabłkowy startup’ mierzy bardzo wysoko i w stosunkowo niedługim okresie chce być liderem rynkowym w swojej kategorii. Wizja ta ma oczywiście solidne podstawy – wsparcie produkcyjne ze strony spółki o ugruntowanej na rynku pozycji (spółka ta należy do grupy), możliwość połączenia sił w zakresie sprzedaży i marketingu z innym należącym do grupy startupem (m.in. możliwość wykorzystania własnych sił sprzedaży w detalu niezależnym), który w szybkim tempie osiągnął sukces rynkowy.
Twoje następne stanowisko
Osoba, której poszukujemy będzie pierwszą osobą w ramach działu marketingu i zarazem niezwykle istotną postacią w Firmie, która w dużej mierze stanowić będzie o kierunkach jej dalszego rozwoju. Brand Manager opiekować będzie się marką główną Firmy, która obejmuje na ten moment różne formaty soków jabłkowych. W niedługiej perspektywie czasowej, Brand Manager weźmie udział w projektach wprowadzenia na rynek nowych produktów, które po pierwsze poszerzą gamę gramatur soków jabłkowych, a po drugie zagwarantują obecność Firmy w zupełnie nowych kategoriach.
Brand Manager odpowiedzialny będzie za opracowywanie krótko- i długoterminowych planów marketingowych, opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych, planowanie działań marketingowych służących budowaniu wizerunku marki, współtworzenie z działem sprzedaży strategii cenowych, tworzenie założeń strategii komunikacyjnych oraz zintegrowanych kampanii BTL-owych dla poszczególnych projektów. Jednym z kluczowych obszarów odpowiedzialności będzie wprowadzanie na rynek polski nowych produktów, a w szczególności – koordynowanie i realizowanie projektów dotyczących opakowań nowych produktów, planowanie kampanii sprzedażowych nowych produktów i ich realizacja itp.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy dużej dozy proaktywności, przedsiębiorczości, otwartości oraz silnej orientacji na wynik, które są niezbędne przy współpracy ze startupami. W opisywanej roli Brand Managera widzimy kogoś z potencjalnie silnym doświadczeniem (minimum 5 lat) zdobytym w ramach działów marketingu firm z sektora FMCG (idealnie jeśli aplikanci posiadać będą doświadczenie z firm napojowych). Dla naszego Klienta bardzo ważna jest dojrzałość biznesowa i umiejętność holistycznego spojrzenia na zarządzany biznes. Z racji na współpracę z kontrahentami zagranicznymi, oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
hays.pl |