Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Opiekun Marki (Brand Manager) Radom
Brand Manager (ze znajomością narzędzi digital)

Brand Manager (ze znajomością narzędzi digital)

Abriga
Radom
praca stacjonarna
1967 dni temu

Abriga to międzynarodowa firma z branży kosmetycznej o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy od ponad 8 lat i zajmujemy się tworzeniem kosmetyków Premium oraz suplementów diety. Działamy nie tylko w Polsce ale na rynku globalnym sprzedając kosmetyki w najodleglejszych zakątkach świata. Dystrybucję naszych produktów prowadzimy zarówno przez internet jak i poprzez kanały tradycyjne. Szanujemy środowisko jednocześnie tworzymy produkty najwyższej jakości i perfekcyjnym designie, dbając o ich skład, bezpieczeństwo i naturalność.

W Abridze z pewnością będziesz realizować ambitne wyzwania oraz swoje zawodowe marzenia.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatki / Kandydata na stanowisko Digital Brand Managera. Jest on odpowiedzialny za współtworzenie strategii marki – określenie jej roli i pozycji rynkowej. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową podległych projektów we wszystkich kanałach. Potrafi wyciągać wnioski na podstawie danych marketingowych. Odpowiada za wsparcie sprzedaży w kanałach Digital Marketing. To ciekawa, pełna wyzwań praca i ważna rola w strukturze marketingu.

Brand Manager (ze znajomością narzędzi digital)
Miejsce pracy: Radom


Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumentów, konkurencji
  • Analiza efektów prowadzonych akcji i kampanii marketingowych w oparciu o dane pozyskane z wewnętrznych oraz zewnętrznych systemów analitycznych
  • Współtworzenie i koordynacja strategii sprzedażowej w kanałach digital marketingu
  • Wdrażanie nowych inicjatyw w sprzedaży online w oparciu o nowe technologie i możliwości
  • Współpraca z agencjami kreatywnymi, nadzorowanie działań marketingowych we wszystkich prowadzonych obszarach
  • Realizacja strategii marketingowej krótko i długoterminowej dla powierzonych marek
  • Tworzenie planów marketingowych dla prowadzonych projektów w obszarze marek
  • Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży dla powierzonych marek
  • Realizacja działań marketingowych dla marek zgodnie ze standardami, powierzonym budżetem, terminami

Czego oczekujemy:

  • 2-3 letniego doświadczenia w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży online (preferowane w branży beauty),
  • Doświadczenie w realizacji strategii marketingowej firmy – poparte przykładami
  • Umiejętność planowania i oceny efektywności strategii w kanałach digital marketing
  • Umiejętność badania i dostosowywania działań sprzedażowych i marketingowych
  • Znajomość zagadnień: SEO, UX, content marketing, email marketing, social media
  • Znajomość obsługi narzędzi wykorzystywanych w digital marketing: Facebook Ads, Google AdWords,  LinkedIn Ads,  Google Analytics
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy rentowności Klientów i usług w różnych kanałach pozyskania i sprzedaży
  • Kreatywności i znajomości trendów w mediach społecznościowych
  • Umiejętności analitycznych oraz opracowywania jasnych konkluzji na podstawie danych analitycznych
  • Umiejętności pracy w grupie projektowej, nastawienia na współpracę, proaktywność,
  • Dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Zaangażowania oraz chęci rozwoju osobistego

Ze swojej strony proponujemy:

  • Rzeczywiste partnerskie relacje

  • Dużą samodzielność w działaniu

  • Ciągłe wyzwania i różnorodne projekty

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych

  • Pracę w ambitnym i zaangażowanym zespole

  • Korzystanie z nowoczesnych narzędzi i aplikacji

  • Dobrą atmosferę i stabilne zatrudnienie

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Administratorem danych jest Abriga Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Radom 26-600, Staromiejska 8/12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.