Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Warszawa
praca stacjonarna
2945 dni temu
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BM/NF
Zadania:
  • współtworzenie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowych dotyczących produktów,
  • nadzorowanie budżetu marketingowego w obszarze swoich kategorii produktowych,
  • koordynacja działań związanych z komunikacją produktu,
  • monitorowanie i usprawnianie prowadzonych działań marketingowych,
  • analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji,
  • analiza danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich,
  • przygotowywanie prezentacji marketingowych oraz sprzedażowych.
Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie na tożsamym lub zbliżonym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania marką, budowania wartości marki, budowania lojalności klientów wobec marki i pozycjonowania marki,
  • proponowanie i wdrażanie działań taktycznych ATL /BTL / in-store,
  • samodzielne prowadzenie projektów, doskonała organizacja pracy oraz orientacja na wyniki,
  • znajomość rynku mediów, w tym social mediów,
  • kreatywność, pro aktywność, otwartość oraz innowacyjność,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Firma oferuje:
  • rozwój zawodowy,
  • rzeczywisty wpływ na kreowanie silnej, polskiej marki,
  • motywujące wynagrodzenie, pakiet opieki medycznej, karta multi-sport,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem,
  • stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej(18 lat),
  • możliwość zdobycia w krótkim czasie bardzo szerokiego spektrum umiejętności,
  • profesjonalne szkolenia,
  • zgrany i pomocny zespół, miła atmosfera.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W aplikacji prosimy zawrzeć wybrane zgody:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K z siedzibą w Katowicach (40-035) przy ul. Jagiellońska 6/8 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.
Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Mam prawo do uzyskania informacji o podmiotach, którym moje dane osobowe zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.
Wpis KRAZ: 8162
 

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...