Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

COBI S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2922 dni temu

COBI S.A. polska firma z branży zabawek zatrudni osobę na stanowisko:


Brand Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • kompleksowe zarządzanie markami (wprowadzenie na rynek, tworzenie i realizacja kampanii reklamowych, tworzenie komunikacji dla marek)
  • nadzorowanie budżetu marketingowego w obszarze swoich marek
  • współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym, drukarniami
  • współpraca z działem importu i sprzedaży
  • współpraca z klientami hurtowymi
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobrej znajomości pakietu OFFICE
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • mile widziane prawo jazdy kat. B;
  • konieczne doświadczenie w sektorze FMCG
Oferujemy:
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę związaną z możliwościami rozwoju na rynku globalnym
  • duży zakres samodzielności przy realizacji zadań
 

Poznaj

Cobi S.A.

Firma Cobi S.A. zajmuje się produkcją, importem i dystrybucją zabawek takich jak: klocki konstrukcyjne, lalki, modele do sklejania i kolekcjonowania, zabawki interaktywne, a nawet gry komputerowe. Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość zabawek.

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...