Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Jest to stanowisko, na którym będziesz:
- Zarządzać marką z szerokim portfolio produktów
- Samodzielnie opracowywać i wdrażać strategię kierowaną do konsumentów, farmaceutów i lekarzy
- Wdrażać i koordynować aktywności:
- mediowe (w tym Digital i Social Media)
- skierowane do konsumentów i profesjonalistów
- Inicjować wprowadzanie nowych produktów i wdrażać je wraz z działem R&D
- Współpracować z Key Opinion Leaderami
- Przygotowywać prognozy i analizy w oparciu o dane rynkowe
- Ściśle współpracować z różnymi działami w ramach organizacji oraz z agencjami zewnętrznymi
Zapewnimy Ci:
- Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
- Możliwość rozwoju dzięki realizacji ambitnych i różnorodnych zadań
- Dużą samodzielność i realny wpływ na wynik i kierunki rozwoju marki
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, do wyboru: pakiet sportowy, kartę kulturalną albo dofinansowanie do wypoczynku
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- Posiadasz przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie farmaceutycznej lub o pokrewnym profilu
- Jesteś żywo zainteresowany tematyką prozdrowotną oraz trendami w odżywianiu i suplementacji
- Masz doświadczenie w:
- prowadzeniu kilku projektów równocześnie, w tym związanych z wprowadzaniem nowych produktów
- tworzeniu komunikacji do konsumentów i lekarzy
- tworzeniu i wdrażaniu kampanii internetowych
- Wykazujesz się dużą samodzielnością, umiesz wyznaczać priorytety i wytrwale dążysz do celu
- Możesz pochwalić się zdolnością analitycznego myślenia
- Podejmujesz inicjatywę w działaniu
- Dobrze posługujesz się językiem angielskim
- Jesteś osobą pomysłową, a do wyzwań podchodzisz nieszablonowo
Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.