Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Sante A. Kowalski Sp. j.
Warszawa
praca stacjonarna
2120 dni temu

Firma Sante A. Kowalski Sp.j.  jest  czołowym europejskim producentem śniadaniowych produktów wypiekanych  typu Granola, jest liderem na rynku  polskim w zakresie sprzedaży żywności funkcjonalnej. Swoje produkty sprzedaje do ponad 40 krajów na świecie.  Zatrudnia ponad 800 pracowników, stale się rozwija, a jej potencjał wytwórczy to już ponad 40 tys. metrów  hal fabrycznych.  Firma od lat cieszy się uznaniem ekspertów z branży FMCG, czego dowodem są liczne nagrody: „Gazela Biznesu”, „Lider Przedsiębiorczości”, „Cool Brands Polska”, „Dobry Produkt – wybór ekspertów”, „Superrior Taste Award”, „Złoty Paragon”, „Perły Rynku” i wiele innych.

Jeśli interesuje Cię rozwój zawodowy i osobisty, dołącz do naszego zespołu już dziś!

Obecnie do biura w Warszawie, do działu Marketingu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:
  • Zarządzanie portfelem przydzielonej marki poprzez definiowanie i egzekucję działań marketingowych obejmujących: wprowadzanie nowych produktów, politykę cenową, promocję rozumianą jako działania budujące wizerunek marki wśród konsumentów oraz działania bezpośrednio wspierające rotacje produktów w sklepach (np. promocje konsumenckie, konkursy konsumenckie).
  • Planowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowych dotyczących prowadzonych produktów Sante
  • Nadzorowanie budżetu marketingowego w obszarze swoich marek
  • Monitorowanie i usprawnianie prowadzonych działań marketingowych
  • Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży i udziałów rynkowych
  • Analiza danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich
  • Ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji działań marketingowych
Wymagania:
  • Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku Brand Managera, w samodzielnym prowadzeniu marki w branży spożywczej, żywnościowej, ewentualnie FMCG – warunek konieczny
  • Wiedza na temat najnowszych trendów związanych z rynkiem żywności
  • Wiedza w zakresie zarzadzania marką, budowania wartości marki, budowania lojalności klientów wobec marki, pozycjonowania i różnicowania marki
  • Wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność strategicznego myślenia w codziennej pracy
  • Doświadczenia we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych potwierdzone sukcesami,
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Kreatywność, otwartość i innowacyjność
Oferujemy:
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet socjalny w postaci opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie, ZFŚS, zniżki na produkty Sante i usługi Studia Sante
  • Dogodna lokalizacja i bezpłatny parking
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli : Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.