W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży FMCG z kategorii napojowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie kluczową marką w portfolio produktowym, współtworząc strategię lokalną w ujęciu 360.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG posiadająca najbardziej rozpoznawalne marki w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do rozwoju sprzedaży, wykorzystując różne kanały dotarcia do konsumenta, świadomość marek rośnie, a pracownicy mają możliwość wdrażania swoich inicjatyw. W związku z rozwojem pracowników w strukturach, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera na kluczową markę.
Opis stanowiska
- Lokalizowanie strategii marki i egzekucja planów (linie, segmenty, kategorie, grupa docelowa) zgodnie ze strategią firmy,
- Realizowanie celów sprzedażowych (sprzedaż, kontrybucja marketingowa) i rynkowych (udział wartościowy) w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem, zarządzanie P&L marek oraz współpracę z działem Trade Marketingu oraz Sprzedaży),
- Rekomendacja oraz efektywne wprowadzenie nowych produktów na rynek,
- Współtworzenie komunikacji marketingowej (kreacja, pozycjonowanie, media, komunikaty),
- Współtworzenie planów marketingowych oraz budżetów rocznych podległej marki, w oparciu o założenia strategiczne i możliwości rynkowe,
- Określanie grup docelowych w kontekście optymalizacji pozycjonowania poszczególnych produktów oraz metod dotarcia z komunikatem.
- Poszukiwanie innowacyjnych, alternatywnych rozwiązań promocji i komunikacji marketingowej,
- Współpraca z agencjami badawczymi i agencjami reklamowymi w zakresie ATL i BTL oraz z domem mediowym,
- Zarządzanie powierzonym budżetem oraz P&L marki,
- Aktywna współpraca z działem trade marketingu, sprzedaży, finansów,
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinach: zarządzanie i marketing, psychologia lub socjologia,
- Min. 2- letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu produktami/markami,
- Doświadczenie w digital marketingu - warunek konieczny,
- Wysokie umiejętności analityczne,
- Pro-aktywność w działaniu, otwartość we współpracy międzydziałowej,
- Kreatywność w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań biznesowych,
- Umiejętność zarządzania powierzonym budżetem oraz P&L marki,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy
- Rozwój w organizacji, nagrodzonej tytułem top employer,
- Możliwość rotacji między działami,
- Zniżki na produkty firmy,
- Prywatna opieka medyczna,
- Karta sportowa,
- Work-life balance,
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.