Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Brand Manager

Michael Page

Warszawa

1937 dni temu

MP_LogoMP_claim
main img
Brand Manager
  
  
  
  
  
 

Job details

Publication Date: 2013-01-04
Reference: WSPW10381
Location: Warszawa

About Michael Page

Michael Page is one of the world’s leading professional recruitment consultancies, specialising in the placement of candidates in permanent and temporary positions.
More

 
  
 Follow us on: 
 

 

Our Client is currently building one of the most thriving teams in the market. This fast and progressing FMCG company, regarded for its daring business, is preparing a very aggressive expansion plan in the Polish market. The key to success is the promotion of very innovative and unique brands for which our client, is in need to recruit a business oriented Brand Manager who will be in charge of the Company's portfolio.

 


Job description:
  • Supports strategic planning process by providing input for the to long-term business strategy through category understanding and trends spotting
  • Develop, executes and monitors the country Brand Plans, Marketing and Trade Marketing Budget
  • Develop and implement New Product Development support plans
  • Co-develop (together with the international marketing team), adapt and approve final media campaigns and approves final media plans
  • Develop and execute brand consumer activation Trade Marketing / Category Management
  • Translate Consumer Marketing into compelling Shopper plans
  • Develop a local Category Management view to support the Sales team
  • Communicate plans to sales and retailers, monitors execution, seeks for feedback and post evaluates results of promotions
  • Manage internal relations (mainly Sales team)
  • Manage external corporate relations (International headquarters)
  • Manage external relations (agencies, customers, etc.)
Who we are looking for:
  • Master degree in Marketing or related area
  • 3 years minimum experience in multinational FMCG companies both in Brand and Trade Marketing Management positions
  • Strong analytical skills and P&L understanding
  • ATL, BTL and On-line agencies management experience
  • Entrepreneur and ambitious mind set
  • Motivated, flexible and proactive attitude with capacity to work under pressure
  • Persuasive interpersonal and communication skills
  • Team player with the ability to work in a multi-cultural and changing environment
  


Poznaj stanowisko: Opiekun Marki (Brand Manager)

Brand manager, zwany także w polskojęzycznej wersji opiekunem marki, jest osobą odpowiedzialną za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki na danym rynku. Do obowiązków brand managera należy koordynowanie i czynne uczestnictwo w poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek, opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej, badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej, do ...
Opiekun Marki (Brand Manager) Praca Opiekun Marki (Brand Manager)

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (587)
Wałbrzych (43)
Legnica (61)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (122)
Toruń (92)
Lubelskie:
Lublin (116)
Chełm (18)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (834)
Tarnów (38)
Nowy Sącz (33)
Mazowieckie:
Warszawa (1628)
Radom (64)
Płock (33)
Opolskie:
Opole (112)
Nysa (11)
Podkarpackie:
Rzeszów (88)
Przemyśl (17)
Podlaskie:
Białystok (100)
Suwałki (20)
Łomża (11)
Pomorskie:
Gdańsk (315)
Gdynia (117)
Słupsk (36)
Śląskie:
Katowice (412)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (88)
Elbląg (30)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (504)
Kalisz (30)
Konin (25)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (224)
Koszalin (47)
Kołobrzeg (16)
Auchan (111)
Tesco (230)
UBS (1)
OBI (8)
PKP (12)
STRABAG (15)
ABB (60)
Accenture (142)
Luxoft (155)
PKO BP (318)
KPMG (35)
T-Mobile (0)
IKEA (3)

Rekrutują z Praca.pl