Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
Chorzów
praca stacjonarna
1549 dni temu

TROPICAL to wiodąca marka w branży zoologicznej w Polsce i na świecie. Od ponad 40 lat TROPICAL z pasją wytwarza produkty najwyższej jakości. Ugruntowana pozycja firmy i wieloletnie doświadczenie przekładają się na ciągłą ekspansję firmy. Obecnie produkty TROPICAL dostępne są już w ponad 75 krajach na wszystkich kontynentach. W szerokiej ofercie firmy znajduje się aż pięć marek dedykowanych różnym segmentom: Tropical (produkty akwarystyczne, terrarystyczne i dla ryb w oczkach wodnych), Tropifit (produkty dla gryzoni, małych ssaków i ptaków), TropiDog (karmy dla psów), TropiCat (karmy dla kotów) i Bi Florin (produkty do pielęgnacji roślin ozdobnych).


Aktualnie Tropical poszukuje osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: Chorzów, woj. śląskie
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa opieka nad marką z branży zoologicznej
  • Opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie strategii marki i planów jej rozwoju
  • Dbanie o utrzymanie odpowiedniego wizerunku marki
  • Opracowywanie i wdrażanie planów sprzedażowych i promocyjnych dla produktów mających na celu maksymalizację pozycji rynkowej zarządzanej marki
  • Utrzymywanie relacji z klientami, analiza potrzeb współpraca z klientami we wszystkich stadiach kreowania marki – od badań, planowania, wdrażania, aż do kontroli efektów
  • Współorganizacja i aktywny udział w wydarzeniach promocyjnych
  • Współtworzenie z pozostałymi pracownikami działu marketingu kampanii marketingowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marek istniejących)
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
  • Monitorowanie i ulepszanie działań w oparciu o dostępne kluczowe wskaźniki efektywności (udział w rynku, wyniki sprzedaży, śledzenie innowacji i kampanii medialnych, przegląd portfolio)
  • Czynny udział w eventach branżowych (targi, sympozja, inne)
  • Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń powiązanych z daną marką
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży zoologicznej
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunkowe o profilu związanym z marketingiem / reklamą i promocją
  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Nastawienie na realizację celów poprzez multizadaniowowść
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
  • Nieszablonowe podejście do zarządzania marką
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Kreatywność i otwartość na wyzwania i zmieniające się środowisko
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami branży zoologicznej
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Pracę w firmie o niezachwianej pozycji na rynku
  • Pakiet benefitów pozapłacowych finansowane z Z.F.Ś.S. tj. wczasy, kolonie i paczki dla dzieci, integracja pracowników

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 z 1997 r., poz. 883)”.

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.