Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Carlsberg Polska
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1564 dni temu
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Zarządzać marką tym jej aktywnościami marketingowymi, ich egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
  • Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
  • Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
  • Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań i Sprzedaży.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
  • Doświadczenia w zarządzaniu: złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
  • Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki).
  • Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Zarządzać marką tym jej aktywnościami marketingowymi, ich egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
  • Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
  • Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
  • Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań i Sprzedaży.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
  • Doświadczenia w zarządzaniu: złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
  • Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki).
  • Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.
 

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Menedżerka / Menedżer ds. Marketingu

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Marketingu Marki

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...