Jesteśmy liderem na europejskim rynku słodyczy reklamowych. Posiadamy własną Czekoladownię, Karmelarnię, park maszyn drukujących oraz wielkopowierzchniowy magazyn. Dysponujemy nowoczesną przestrzenią biurową oraz produkcyjną, a jako właściciele marki Nobilia, produkujemy unikalne kosze prezentowe na każdą okazję.
Chcielibyśmy zaprosić Cię do naszego SŁODKIEgo świata pracy, gdzie na co dzień wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników, dbamy o środowisko naturalne oraz angażujemy się w akcje społeczne. Wszystko dlatego, że wierzymy w prowadzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu.
Lider branży słodyczy reklamowych poszukuje Brand Managera, który zaopiekuje się markami firmy. Zadanie jest o tyle ciekawe, że obejmuje kreowanie wizerunku marek zarówno wśród klientów biznesowych, jak też indywidualnych.
- Realizacja strategii wizualnej dla naszych marek i dbanie o spójność wizerunku.
- Zarządzanie i współpraca z dostawcami usług, takimi jak fotografowie, graficy czy agencje reklamowe.
- Pisanie briefów dla dostawców usług związanych z kreacją wizerunku.
- Pilnowanie zgodności materiałów promocyjnych z brandbookiem.
- Zarządzanie projektami CSR oraz komunikacja związana z działaniami społecznie odpowiedzialnymi.
- Dbanie o optymalną prezentację i opisy produktów w sklepach internetowych i materiałach promocyjnych.
- Dobra współpraca z koordynatorem marketingu i copywriterem.
- Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania procesem tworzenia materiałów graficznych i video (zarządzanie podwykonawcami/freelancerami).
- Dobre wyczucie estetyki.
- Doświadczenie w efektywnej współpracy z agencjami marketingowymi.
- Umiejętność zarządzania projektami, w tym planowanie, organizacja i kontrola zadań.
- Doświadczenie we współpracy z agencjami i dostawcami zewnętrznymi.
- Bardzo dobra komunikacja interpersonalna oraz umiejętność pracy w zespole.
- Kreatywność, inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, komunikacja.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Udział w ambitnym projekcie obejmującym kilka marek oraz rynki: B2B i B2C.
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia przy współpracy z ekspertami SLODKIE i Nobilia na rynku B2B i B2C.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
- Pracę w dynamicznym rozwijającym się zespole.
- Umowę B2B lub Umowę Zlecenie.
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym budynku produkcyjno-biurowym
- Zniżki na produkty firmowe
- Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku (jedna zmiana)
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach (dla UoP)
- Prezenty jubileuszowe
- Indywidualny plan wdrożenia na stanowisko
- Prezenty świąteczne, mikołajkowe
- Parking rowerowy, duży parking samochodowy
- Imprezy integracyjne
- Nagrody pieniężne za innowacyjne pomysły
- Program polecenia pracownika
- Bony upominkowe z okazji ślubu i narodzin dziecka
- Wpływ na rozwój organizacji oraz aktywny udział w tworzeniu marki na rynku polskim i zagranicznym
- Dofinansowanie do karty Multisport (dla UoP)
- Praca w przyjaznym zespole o niekorporacyjnym charakterze
- Szkolenia
- Słodkie poniedziałki
Wyślij CV! Może czekamy właśnie na Ciebie?
Poznaj
SLODKIE sp. z o.o.
Jesteśmy producentem słodyczy reklamowych. Dysponujemy nowoczesną przestrzenią biurową oraz produkcyjną. Posiadamy własną Czekoladownię, Karmelarnię, park maszyn drukujących oraz wielkopowierzchniowy magazyn.
Tworzymy przyjazne środowisko pracy, wspieramy rozwój zawodowy swoich Pracowników, a także dbamy o środowisko naturalne. Realizujemy szereg działań o charakterze CSR-owym, ponieważ wierzymy w prowadzenie zrównoważonego oraz odpowiedzialnego biznesu.