Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Praca.pl
Łomianki
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
496 dni temu

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Brand Manager
Miejsce pracy: Łomianki
Obowiązki:
  • Tworzenie materiałów informacyjnych i technicznych dla produktów
  • Codzienna współpraca z dostawcami międzynarodowymi
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Współpraca z działem marketingu
  • Uczestnictwo w szkoleniach zawodowych
  • Planowanie zakupów i sprzedaży produktów
Wymagania:
  • Min. 3 lata doświadczenia jako Brand Manager w sektorze dystrybucyjnym
  • Dobra znajomość języka angielskiego (mówienie i pisanie)
  • Umiejętność organizacji pracy, chęć rozwoju zawodowego
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do odbywania okazjonalnych podróży służbowych
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Możliwość doskonalenia zawodowego i uczestniczenia w branżowych targach
  • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe z systemem premiowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Praca.pl

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek, które są w kanałach mainstream i premium, opartej na analizie rynku, trendów i konkurencji; Budowanie spójnej komunikacji marek oraz rozwijanie innowacyjnych działań brandingowych i koncepcji marketingowych; Planowanie,...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obszar Działań: Opracowywanie i implementacja strategii dla marek premium i mainstream w oparciu o dogłębne analizy rynkowe. Rozwój komunikacji marketingowej, innowacji brandingowych i koncepcji promocyjnych. Pełne zarządzanie kampaniami reklamowymi: planowanie, realizacja, ewaluacja i...
  • Brand Manager

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...