Business Controller

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o. Profil firmy sprawdzona firma
Łozienica
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
At CEVA, we believe that logistics is a people business, that’s why we create an environment of trust and team spirit - we encourage initiative and we empower our talent to grow in their careers. We are supply chain experts and live and breathe it every day. We offer a broad range of services in Contract Logistics, Air, Ocean and Ground management thanks to our 78,000 employees, operating in more than 160 countries. At CEVA, we are passionate about our work and the value we deliver to our customers and as a company, we are growing at a fast pace - do you Dare to Grow with us?
Business Controller
Job location: Łozienica
WHAT ARE YOU GOING TO DO?
  • Prepare monthly financial reports for management
  • Manage financial planning, budgeting, and forecasting
  • Lead monthly financial performance monitoring
  • Escalate any financial issues to management
  • Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives
  • Collaborate with members of the accounting and product controlling teams
  • Prepare reports for business leaders to drive monthly financial results versus expectations
  • Manage SG&A monthly/quarterly forecast process, driving risks & opportunity management for the business
  • Own SG&A corporate restructuring reporting and trend analysis, headcount and labor cost management, optimization initiatives and forecasting
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
  • 3+ years of experience in financial analysis, controlling or accounting
  • Business processes understanding
  • Excellent time-management skills
  • Confidentiality and orientation on safety
  • Collaboration and independent work skills
  • Advanced English knowledge
  • Excellent financial and quantitative skills
  • Ability to learn quickly with strong problem-solving and critical thinking skills.
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
  • Interesting, quite independent job in global organization with multiple development opportunities
  • Friendly work atmosphere & market competitive package (bonus, private medical care, life insurance, benefit system, language lessons, etc.)


As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.

Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Raportowania w Zarządzaniu Nieruchomościami

    Polimex Mostostal S.A.   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania Przygotowywanie cyklicznych i doraźnych raportów dotyczących zarządzania nieruchomościami (np. przychody, koszty eksploatacyjne). Tworzenie analiz wspierających optymalizację oraz działania inwestycyjne w obszarze nieruchomości. Udział w procesie opracowywania budżetów...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa Kontraktu

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa Kontraktu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Klientów Kafeterii

    Benefit Systems S.A.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kontrolingu i Analiz Finansowych

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
  • Specjalista ds. raportowania i analiz

    Polimex Mostostal S.A.   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.), tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie...
  • Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń w Sekcji Analiz Ekonomicznych i Rozliczeń Finansowych

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków na stanowisku pracy: Udział w sporządzaniu analiz i raportów ekonomicznych komórek organizacyjnych Instytutu (okresowych i „ad hoc”); Udział w analizie i kontroli kosztów Instytutu. Podejmowanie aktywnych działań w celu usprawnienia procesu kontroli kosztów w...
  • Analityk finansowy

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania ryzykiem finansowym w Biurze Finansów

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie i analiza krótkoterminowej płynności finansowej spółek z Grupy PKP CARGO; Monitorowanie rynku finansowego w zakresie kursów walutowych, stóp procentowych i innych instrumentów finansowych; Zawieranie transakcji wymiany walut, lokowania...