Business Development Manager (m/f) z j. niemieckim

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

Jawor

46 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

 

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

 

Naszym Klientem jest polski producent odkuwek matrycowych ze stali węglowych i wysokostopowych, wyspecjalizowany w kuziennictwie matrycowym i obróbce mechanicznej. Firma obsługuje czołowych producentów europejskich w branży motoryzacyjnej, maszynowej i górniczej.

W związku z rozwojem spółki i chęcią zwiększenia portfolio Klientów oraz poziomu sprzedaży na terenie Niemiec i innych krajów Europy Zachodniej, poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:

Business Development Manager (m/f)
z j. niemieckim
Miejsce pracy: Jawor
Numer referencyjny: GW/J/GE

ZADANIA I OBOWIĄZKI:

  • aktywne, mobilne pozyskiwanie nowych klientów oraz kanałów dystrybucji,
  • nawiązywaniem i podtrzymywaniem relacji biznesowych,
  • realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych,
  • organizacja spotkań z Klientami,
  • prezentacja ofert,
  • monitorowanie potencjału klientów na rynku,
  • bieżąca analiza konkurencji,
  • kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • raportowanie aktywności, sprzedaży oraz informacji o potrzebach klientów.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie techniczne, mile widziana specjalizacja w obszarze Kuziennictwa, Obróbki Mechanicznej lub podobne,
  • min. 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku handlowym w branży przemysłowej,
  • znajomość rynku niemieckiego poparte min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w pracy handlowej z producentami w branży motoryzacyjnej, maszynowej i górniczej na terenie Niemiec,
  • dyspozycyjność i mobilność,
  • wysoka motywacja do pracy w sprzedaży, zorientowanie na cele,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • pozytywne nastawienie na realizację powierzonych zadań, wysoka jakość pracy,
  • komunikatywność,
  • umiejętność budowania relacji z innymi,
  • biegła znajomość j. niemieckiego,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej firmie będącej liderem na rynku,
  • umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne zarobki z możliwością wpływania na swoje wynagrodzenie w postaci systemu prowizyjnego,
  • dobre warunki ubezpieczenia,
  • pakiet socjalny
  • narzędzia pracy.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Poznaj

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Business Development Manager, jak sugeruje sama nazwa stanowiska tłumaczonego także jako Menedżer do spraw rozwoju, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości firmy, marki, lub produktu w szerokim tego sformułowania znaczeniu. Osoba obsadzona na tym stanowisku prowadzi czynną współpracą z niemal wszystkimi działami firmy, wpływając bezpośrednio na ...
Praca Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager)