Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Przedstawiciel regionalny / Business development manager

    VIKTORIIA KOSHCHAVTSEVA   Warszawa    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / menedżer / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 11 999 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukiwanie i zaangażowanie nowych klientów B2B; Ustalanie planów sprzedaży i realizacja postawionych celów; Zaangażowanie nowych klientów na rynku europejskim; Opracowywanie i wdrażanie skutecznych narzędzi sprzedażowych, marketingowych i cenowych; Zarządzanie należnościami;...
Zobacz więcej ofert pracy

Business development manager

STRABAG PFS Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1688 dni temu

STRABAG PFS Polska oferuje kompleksowe usługi Facility Management dla każdego rodzaju nieruchomości. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Od dnia 28 lutego 2019 r. dołączyliśmy do STRABAG SE, europejskiego koncernu budowlanego z blisko 180-letnią tradycją, grupy inżynieryjnej dla usług budowlanych, lidera w dziedzinie innowacji i siły kapitałowej, zatrudniającej około 73 000 pracowników w 700 różnych lokalizacjach. Dzięki temu wzrosły nasze możliwości wdrażania procesów zapewniających ciągłość działania, bezpieczeństwo, optymalną wydajność i zarządzanie kosztami. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości. Zostań członkiem naszego ZESPOŁU!


Aktualnie do naszej Spółki poszukujemy kandydata na stanowisko:


Business development manager


Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • aktywne pozyskiwanie zleceń na ogólnopolskim rynku usług technicznej obsługi obiektów FM
  • realizacja budżetu w zakresie sprzedaży
  • nawiązywanie relacji z klientami, dbanie o stały rozwój bazy klientów
  • współpraca wewnątrz firmy z osobami odpowiedzialnymi za proces kalkulacji w zakresie przygotowywanych ofert
  • analiza rynku i prowadzenie bazy danych o inwestorach i aktualnych inwestycjach, monitoring działań konkurencji
  • nadzór nad przygotowywaniem dokumentów prekwalifikacyjnych do uczestnictwa w przetargach
  • udział w przygotowaniu ofert i założeń do umów z klientem
  • przeprowadzanie negocjacji handlowych
  • realizacja celów handlowych i marketingowych, raporty i analizy działań sprzedażowych
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne, bardzo dobra autoprezentacja
  • znajomość rynku nieruchomości w Polsce
  • 3  lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • dyspozycyjność i mobilność, bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • zorientowanie na wynik

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • niezbędne narzędzia do pracy mobilnej
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
  • opiekę zdrowotną, ubezpieczenia
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę

Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" lub kontakt telefoniczny.

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: 
Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Przedstawiciel regionalny / Business development manager

    VIKTORIIA KOSHCHAVTSEVA   Warszawa    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / menedżer / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 11 999 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukiwanie i zaangażowanie nowych klientów B2B; Ustalanie planów sprzedaży i realizacja postawionych celów; Zaangażowanie nowych klientów na rynku europejskim; Opracowywanie i wdrażanie skutecznych narzędzi sprzedażowych, marketingowych i cenowych; Zarządzanie należnościami;...