Business development manager

STRABAG PFS Polska Sp. z o.o.

Warszawa

13 dni temu


STRABAG PFS Polska oferuje kompleksowe usługi Facility Management dla każdego rodzaju nieruchomości. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Od dnia 28 lutego 2019 r. dołączyliśmy do STRABAG SE, europejskiego koncernu budowlanego z blisko 180-letnią tradycją, grupy inżynieryjnej dla usług budowlanych, lidera w dziedzinie innowacji i siły kapitałowej, zatrudniającej około 73 000 pracowników w 700 różnych lokalizacjach. Dzięki temu wzrosły nasze możliwości wdrażania procesów zapewniających ciągłość działania, bezpieczeństwo, optymalną wydajność i zarządzanie kosztami. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości. Zostań członkiem naszego ZESPOŁU!


Aktualnie do naszej Spółki poszukujemy kandydata na stanowisko:


Business development manager


Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • aktywne pozyskiwanie zleceń na ogólnopolskim rynku usług technicznej obsługi obiektów FM
  • realizacja budżetu w zakresie sprzedaży
  • nawiązywanie relacji z klientami, dbanie o stały rozwój bazy klientów
  • współpraca wewnątrz firmy z osobami odpowiedzialnymi za proces kalkulacji w zakresie przygotowywanych ofert
  • analiza rynku i prowadzenie bazy danych o inwestorach i aktualnych inwestycjach, monitoring działań konkurencji
  • nadzór nad przygotowywaniem dokumentów prekwalifikacyjnych do uczestnictwa w przetargach
  • udział w przygotowaniu ofert i założeń do umów z klientem
  • przeprowadzanie negocjacji handlowych
  • realizacja celów handlowych i marketingowych, raporty i analizy działań sprzedażowych
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne, bardzo dobra autoprezentacja
  • znajomość rynku nieruchomości w Polsce
  • 3  lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • dyspozycyjność i mobilność, bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • zorientowanie na wynik

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • niezbędne narzędzia do pracy mobilnej
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
  • opiekę zdrowotną, ubezpieczenia
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę

Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" lub kontakt telefoniczny.

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: 
Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokDokumenty aplikacyjne
KrokRozmowa kwalifikacyjna
KrokPodpisanie umowy
Business Development Manager, jak sugeruje sama nazwa stanowiska tłumaczonego także jako Menedżer do spraw rozwoju, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości firmy, marki, lub produktu w szerokim tego sformułowania znaczeniu. Osoba obsadzona na tym stanowisku prowadzi czynną współpracą z niemal wszystkimi działami firmy, wpływając bezpośrednio na ...
Praca Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager)