Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Business Office Manager

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa

30 dni temu

Manpower is the global leader in contingent and permanent recruitment workforce solutions. It is part of ManpowerGroup, the world leader in innovative workforce solutions, which creates and delivers high-impact solutions that enable clients to achieve their business goals and enhance their competitiveness.

Business Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: BOM/037/POZ

Responsibilities

  • Close cooperation with finance, purchasing and human resources department.
  • Support and coordination of key processes in the above mentioned departments for a subordinate European country (England).
  • Coordinating local HR and payroll tasks.
  • First point of contact for employees (advising on employment law).
  • Local point of contact for P2P process from the purchase request to timely payments.
  • Local point of contact with regards to procurement activities for local and central teams.
  • Coordinating invoicing/payment issues with the Accounting SSC.
  • Support on tax related matters (e.g. transfer pricing/SLA).
  • Participation in the implementation of operational changes and improvements.
  • Supervision and general administrative support for local managing directors (e.g. supplies, equipment).

Requirements

  • Fluency in English (C1)
  • German Language (min. B1)
  • Other languages would be an advantage
  • Higher education (finance, economics, administration, HR)
  • Extensive business experience and economic background
  • Interest in Finance/HR related topics
  • Determination and focus on further development
  • Strong interpersonal skills
  • Recognized ability to meet multiple deadlines by maintaining high level organization 
  • Excellent communication skills

Offer

  • Fixed-term employment contract (18 months) with the possibility of extension by the Client
  • Full-time job in standard office hours
  • Opportunity to develop and gain experience in an international company
  • Career in an international environment 
  • Access to a wide range of training courses

Temporary job offer

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Poznaj stanowisko: Kierownik biura 
Kierownik biura, często zwany z języka angielskiego office manager jest osobą obecną w niemal każdej firmie lub instytucji, bez względu na rodzaj prowadzonej przez nie działalności. Jak sugeruje sama nazwa stanowiska, kierownik zarządza funkcjonowaniem biura firmy lub jej oddziału, do jego obowiązków należą prace administracyjne, związane z organizowaniem niezbędnej dokumentacji, etc., oraz koordynowanie i nadzorowanie prac ...
Praca Kierownik biura