ORBIS HEAD OFFICE
- Processing data to create and deliver standard reports per agreed calendar
- Analysing created reports to assure the calculated results are correct and consistent across all part of the reports
- Implementing changes to standard reports, per agreed business requirements
- Improving report delivery through process streamlining and automation
- Participating in creating BI standards and in testing and implementing new tools
- Delivering various analytical projects, per agreed business requirements
- Participating in defining proper data sets and their transformation methodology to answer various business questions
- Communicating with Clients – emails and calls – to collect their requirements related to regular reporting service and analytical projects, to understand their satisfaction from the service
- Solving Client complaints related to reporting service
- Archiving reports
- Updating and creating report manuals
- Applying all required security rules when it comes to processing sensitive data
- Following Shared Service Centre processes related to documenting Client requests
- Updating the Business Intelligence Content Library
- Experience in working on regular and ad hoc reports based on large datasets
- Good Excel skills (pivot tables, embedding formulas, dashboard building)
- Good VBA & SQL skills enabling reports streamlining and automation
- Knowledge of one or more BI Tools: IBM Cognos, SAP BO, OBIEE, Power BI, PowerQuery
- Good level of English language skills & phone/email etiquette (min B2 level)
- Experience with relational databases (Oracle, SQL Server etc) will be an asset
- Experience in using workflows will be an asset
- Proficiency with Oracle databases and procedural Language/Structured Query Language (PL/SQL), Microsoft SQL server databases, subversion in XML and XML Schema Definition (XSD).
- Proficiency in XML Stylesheet Language Transformations (XSLT) generation.
- Work in a dynamic, international team
- Career development opportunity in the worldwide AccorHotels network
- Professional training enhancing professional qualifications
- Social benefits, including private health care sport cards and hotel discounts
Join us and Feel WELCOME! We are waiting for YOU with joy and pleasure.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.