ORBIS HEAD OFFICE
ANALYSE FINANCIAL PROCESSES
- Analyze & modelling financial processes, starting with the most criticals
- Support Finance department with continuous optimization processes & automization
- Build a strong relation with Finance department to boost collaboration
REPORTING
- Assisting with maintenance of standardized reports per agreed calendar, assure the calculated results are correct and consistent across all part of the reports
- Improving report content delivery, implement changes and automation per agreed business requirements and following security rules (sensitive data)
- Documenting all work related (update/create reports manuals, update Business Intelligence Content Library)
- Close cooperation with departments to collect their requirements related to regular reporting service and analytical projects
- Able to design or propose future Datawarehouse simplification/solutions
WE OFFER
- Work in a dynamic, international team
- Career development opportunity in the worldwide AccorHotels network
- Professional training enhancing professional qualifications
- Social benefits, including private health care sport cards and hotel discounts
Join us and Feel WELCOME! We are waiting for YOU with joy and pleasure.
GENERAL SKILLS
- Significant experience and strong skills in data analysis / business process analysis in financial area, including
- At least 2 years experience with financial system SUN,
- Experience in working on regular and ad hoc reports based on large datasets,
- B2 level minimum in English (written & spoken),
- Well organized & systematic documentation
- Comfortable in an international organization
TECHNICAL SKILLS
- Advanced SQL skills, including experience with relational DB (Oracle, SQL Server etc) is a must,
- Good Excel skills (pivot tables, embedding formulas, dashboard building),
- Proficiency in XML Stylesheet Language Transformations (XSLT) generation,
- Basic VBA skills enabling reports streamlining and automation
NICE HAVE
- Proficiency with Oracle databases and procedural Language/Structured Query Language (PL/SQL), Microsoft SQL server databases, subversion in XML and XML Schema Definition (XSD).
- Experience with using workflows is a plus
- Knowledge of one or more BI Tools: IBM Cognos, SAP BO, OBIEE, Power BI, PowerQuery is a plus
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.