Najnowsze oferty pracy

  • Product Reliability Engineer

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Main responsibilities: Be responsible for availability, latency, performance, efficiency, change management, monitoring, detecting problems, performing root cause analysis, identifying, and implementing permanent solutions. Interaction with Systems, Database personnel, Engineering, Product...
  • Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
  • Product Manager w branży wędkarskiej

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
  • Menedżer ds. Linii Produktów Wędkarskich

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
  • Product Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
  • Product Manager ds. urządzeń wentylacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: analizę konkurencyjności produktowej oraz cenowej; poszukiwanie dostawców dla nowych produktów; wsparcie Działu Sprzedaży; przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów. Aplikuj do nas, jeśli: masz min. 2 lata...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Product owner Warszawa
C2C Regional Process Owner - EMEA

C2C Regional Process Owner - EMEA

Baxter
Warszawa
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
878 dni temu

Ogłoszenie numer: 5994369, from 2021-11-29

This is where you save and sustain lives


At Baxter, we are deeply connected by our mission. No matter your role at Baxter, your work makes a positive impact on people around the world. You'll feel a sense of purpose throughout the organization, as we know our work improves outcomes for millions of patients.

 

Baxter's products and therapies are found in almost every hospital worldwide, in clinics and in the home. For over 85 years, we have pioneered significant medical innovations that transform healthcare.

 

Together, we create a place where we are happy, successful and inspire each other. This is where you can do your best work.

 

Join us at the intersection of saving and sustaining lives—where your purpose accelerates our mission.

 

There hasn’t been a more exciting time to join Baxter. We are in the midst of a transformation that’s building a world-class finance organization. Baxter Business Services is a group dedicated to providing centralized service to many of Baxter’s core business processes. Now we need you. From day one, you will have the opportunity to develop your career through a variety of jobs and experiences. When you join us, you can also expect access to training and mentoring in a supportive environment. From day one, you'll have opportunities to collaborate with people all over the world. This is where you are empowered to do your best work.

C2C Regional Process Owner - EMEA

Location: Warszawa

 

Job description

  • Drive governance and process improvements to the regional SSC C2C processes, specifically Credit, Collections, Dispute Management/Billing Remediation, and related Customer Data Management. 
  • Drive consistent behaviors and practices in optimizing the C2C services to customers and stakeholders across the designated region.
  • Responsibilities also include formal relationship management with the business stakeholders, GPOs and other SSC functions.

Essential Duties and Responsibilities

  • Drive standardization and optimization of the regional C2C processes.
  • Coordinate expansion of C2C technology & integration of C2C processes into the SSC for those entities not yet included in the standard footprint for C2C.
  • Oversee integration of C2C processes and systems within the region directly related to M&A activity.
  • Define and/or support process-specific operating model strategies in close alignment with Global C2C service delivery model and process design strategies.
  • Liaise with various business stakeholders at SSC, Corporate and Local BU/country.
  • Instill a culture focused on cost reduction, service excellence and continuous improvement.
  • Advocate for automation and technology improvements and partner with the GPO and IT to implement or improve existing technologies for additional productivity improvement.
  • Monitor performance against targets, analyze metric variances and recommend/prioritize improvements working with GPOs and key business stakeholders.
  • Establish project priorities that yield maximum benefits or process improvements and oversee the timely implementation.
  • Support change, risk mitigation and communications around the improvement projects underway and planned.
  • Develop and execute a comprehensive strategy for an ongoing training methodology and program for processes, systems and policies in collaboration with the business.
  • Use critical thinking to perform root cause analysis of escalated issues and ensure appropriate and timely resolution of issues, including coordination with other SSC locations and other SSC functions, as necessary.
  • Anticipate needs, assess and manage business risk taking; escalate issues that may impact their process globally; manage through times of crisis and ambiguity.

Requirements

  • Bachelor degree in Finance, Accounting or alternatively Computer Sciences.
  • 10+ years experience in SSC or similar corporate role with primary focus on billing.
  • Proven track record in Billing/Accounts Receivable processes and improvement.
  • Functional knowledge of the Accounts Receivable and Dispute Management processes.
  • Proficient in using JDE and C2C Technology preferred.
  • Project management and/or Six Sigma or similar quality program experience
  • Proficient in using Microsoft Office suite.
  • Proven capability in working with senior business leaders to drive change and operational excellence.
  • Proven expertise in the end-to-end C2C Process.
  • Knowledge of C2C systems and technology.
  • High level ability to influence and negotiate.
  • Excellent problem solving and customer service skills.
  • Adaptable to new ideas and ways of accomplishing tasks.
  • Demonstrated ability to leverage continuous improvement (CI) philosophies, approaches, and tools.
  • Excellent oral, written, negotiation, and overall communication skills.
  • Understand key business drivers.
  • Knowledge of factors, priorities and business demands of C2C policies and activities.
  • Ability to work in a team environment.
  • Fluent English is a must.

We offer

  • Permanent contract (after 3 months probation period + 1 year extension period),
  • Competitive salary in a diverse and multinational environment,
  • Possibilities for development on personal and professional level,
  • Package of benefits including Private medical care (Lux Med), Life Insurance, Multisport card or PPE program with very attractive conditions available for each employee after 6 months.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Product Reliability Engineer

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Main responsibilities: Be responsible for availability, latency, performance, efficiency, change management, monitoring, detecting problems, performing root cause analysis, identifying, and implementing permanent solutions. Interaction with Systems, Database personnel, Engineering, Product...
  • Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
  • Product Manager w branży wędkarskiej

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
  • Menedżer ds. Linii Produktów Wędkarskich

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
  • Product Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
  • Product Manager ds. urządzeń wentylacyjnych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: analizę konkurencyjności produktowej oraz cenowej; poszukiwanie dostawców dla nowych produktów; wsparcie Działu Sprzedaży; przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów. Aplikuj do nas, jeśli: masz min. 2 lata...