Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe poszukuje kandydatów na stanowisko:
Call Center – konsultant, organizator pracy małego zespołu
Miejsce pracy: Gdańsk
Wymagania:
- sumienność i samodzielność
- umiejętność zarządzania zespołem i współdziałania w zespole
- znajomość Excela
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Obowiązki:
- organizowanie pracy zespołu Call Center (planowanie, nadzór i sprawozdawczość)
- sezonowa rekrutacja pracowników na zlecenie
- prowadzenie rozmów telefonicznych (ankietowanie, aktualizacja bazy danych itp.)
- sezonowa pomoc przy pracach związanych z rejestrowaniem klientów oraz z wysyłkami
- praca w godzinach 12:00- 20:00 lub 8:00-16:00 w zależności od miesiąca oraz zaplanowanych zadań
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat i stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet Multisport oraz atrakcyjne zniżki na usługi kompleksu sportowego Alchemia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w najnowocześniejszym kompleksie biurowym w Trójmieście.