Najnowsze oferty pracy

  • Manager / Dyrektor

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Udział w zwiększaniu udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK;...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
  • Sales Manager

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 18 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego, pomagając każdemu członkowi rozwinąć swój pełen potencjał i osiągać przy tym nowe rekordy w wynikach sprzedażowych. Osiąganie celów sprzedażowych oraz rozwijanie obszaru sprzedażowego. Analiza wskaźników sprzedażowych, wyciąganie...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Manager ds. Dystrybucji Części Zamiennych

    GEFCO Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Działania związane z rozwojem produktu dystrybucji części zamiennych; Optymalizacja procesów w podległym obszarze w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia; Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wdrożonych procedur operacyjnych; Inicjowanie usprawnień...
Zobacz więcej ofert pracy

Channel Operations Manager with Italian

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
796 dni temu
Channel Operations Manager with Italian
Warszawa
Nr ref.: 10140692

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 624,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com. 

Accenture Operations  provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?

  • Provides quality, accurate, reasonable and on time service, ensures due dates and deadlines are met
  • Monitors order management process and looks for potential improvements
  • Establishes and builds relationships with customers and internal Sales team
  • Manages regular collaboration calls and business reviews providing update on operational performance
  • Works with Inventory Management and Planning team to ensure optimal allocation of supply
  • Proactively escalates issues to the responsible stakeholders
  • Delivers training on tools and processes to customer
  • Ensures flawless execution of launch activities
  • Provides data driven inputs to process stakeholder
What we expect from you: 
  • Fluent in English and Italian
  • MS Office skills Excel at minimum intermediate level, Power Point
  • Experience in Customer Service or Supply Chain area
  • Ability to work analytically in a problem solving environment
  • Flexibility and availability to work under pressure
  • Excellent communication written and oral and interpersonal skills
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life. 
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace.)

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 624,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com. 

Accenture Operations  provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?

  • Provides quality, accurate, reasonable and on time service, ensures due dates and deadlines are met
  • Monitors order management process and looks for potential improvements
  • Establishes and builds relationships with customers and internal Sales team
  • Manages regular collaboration calls and business reviews providing update on operational performance
  • Works with Inventory Management and Planning team to ensure optimal allocation of supply
  • Proactively escalates issues to the responsible stakeholders
  • Delivers training on tools and processes to customer
  • Ensures flawless execution of launch activities
  • Provides data driven inputs to process stakeholder
What we expect from you: 
  • Fluent in English and Italian
  • MS Office skills Excel at minimum intermediate level, Power Point
  • Experience in Customer Service or Supply Chain area
  • Ability to work analytically in a problem solving environment
  • Flexibility and availability to work under pressure
  • Excellent communication written and oral and interpersonal skills
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life. 
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace.)
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Manager / Dyrektor

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Udział w zwiększaniu udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK;...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
  • Sales Manager

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 18 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie i rozwój zespołu sprzedażowego, pomagając każdemu członkowi rozwinąć swój pełen potencjał i osiągać przy tym nowe rekordy w wynikach sprzedażowych. Osiąganie celów sprzedażowych oraz rozwijanie obszaru sprzedażowego. Analiza wskaźników sprzedażowych, wyciąganie...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Manager ds. Dystrybucji Części Zamiennych

    GEFCO Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Działania związane z rozwojem produktu dystrybucji części zamiennych; Optymalizacja procesów w podległym obszarze w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia; Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wdrożonych procedur operacyjnych; Inicjowanie usprawnień...