Najnowsze oferty pracy

  • Bell boy / Młodszy Recepcjonista

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu, Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu, Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji, Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Zobacz więcej ofert pracy

Concierge (k/m)

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2443 dni temu

SOFITEL WARSAW VICTORIA

Concierge (k/m)
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI


Czujesz się kimś wyjątkowym
Dzielisz naszą pasję gościnności
Nie ustajesz w swoim rozwoju
Masz odwagę pójść dalej
Czujesz w sobie ducha zdobywcy
Jesteś innowacyjny
Jesteś otwarty na naukę, dyspozycyjny w weekendy i szukasz dodatkowego zajęcia
 
TWOJA MISJA
  • Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, w tym opieka nad gośćmi VIP
  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi
  • Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur w hotelu i standardów marki
  • Kompleksowa obsługa gości na najwyższym poziomie
NASZE OCZEKIWANIA
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe z zakresu turystyki i hotelarstwa)
  • Doświadczenie w obsłudze gościa VIP mile widziane
  • Doskonała znajomość języka polskiego
  • Biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z gośćmi i pracownikami
  • Opanowanie i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
  • Wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjność
  • Kreatywność
  • Praktyczna znajomość oprogramowania Windows
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość luksusowego rynku hotelarskiego
JAK O CIEBIE ZADBAMY 
  • Umożliwimy pracę w profesjonalnym zespole w międzynarodowym środowisku i możliwość rozwoju Twoich umiejętności
  • Zatrudnimy Cię na weekendy i zapewnimy elastyczna formę zatrudnienia, dzięki czemu z łatwością pogodzisz pracę u nas z dodatkowymi aktywnościami bądź studiami
  • Zaoferujemy uniform służbowy oraz posiłek w kantynie pracowniczej
Ref.nr: C/0419/SWV
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Bell boy / Młodszy Recepcjonista

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu, Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu, Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji, Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.