Contact Center Engineer

TeamQuest

Warszawa

94 dni temu

TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:
Contact Center Engineer
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 38600#20030058
Zakres obowiązków:
  • dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia (integracja, sieć, development)
  • udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia, współpraca z Klientem i zespołami firmy)
  • analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w znalezieniu nowych rozwiązań
  • tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z rozwojem
  • wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
  • dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego ulepszaniu (EVOLUCJA)
  • inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym rozwoju
Wymagania:
  • doświadczenie we wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów contact center ((PureConnect a najlepiej na PureCloud/Genesys Cloud)
  • znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS, Jitter
  • znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
  • znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne - proste zapytania, własne procedury składowe)
  • znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
  • chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii, umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)
  • doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
  • znajomość terminologii contact center


Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie z technologiami AI (boty, dialogflow,ASR)
  • technologie chmurowe (AWS, GCP, AZURE)
  • system CRM (MS Dynamics, Saleforce, Sugar CRM inne)
  • znajomość Genesys CLOUD (PureCloud)
  • zagadnienia customer engagement
  • znajomość zagadnień .NET, WebServices, SSRS.
  • Linux, Windows Server, Zabbix.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • budżet szkoleniowy
  • ubezpieczenie Medicover
  • karta Multisport
  • realna możliwość rozwoju zawodowego
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

Poznaj

TeamQuest

Poznaj stanowisko: Administrator IT 
Administrator IT to osoba, która sprawuje opiekę nad systemem informatycznym. Do jego głównych obowiązków należy: zabezpieczanie danych elektronicznych, zarządzanie dostępem do danych oraz rozwiązywanie problemów systemu i danych. Administrator IT musi charakteryzować się: wykształceniem wyższym kierunkowym, posiadaniem wiedzy eksperckiej o technologiach IT ...
Praca Administrator IT