Najnowsze oferty pracy

  • Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie i obsługa transakcji kredytów konsorcjalnych (structured / project finance) w banku czy też w przedsiębiorstwach sektora niefinansowego Udział w restrukturyzacji finansowania Udział w cash management Zarządzanie ryzykiem (kurs walutowy, stopa procentowa)...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    5 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów (sprzedaż produktów IT do B2A, B2B)

    ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Własny portfel klientów mile widziany; Nawiązywanie, budowanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów ze strategicznymi Klientami; Realizacja założeń budżetowych w oparciu o produkty własne i rozwiązania firm zewnętrznych;...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
  • Transition Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
  • Dyrektor Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Łódź    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Realizacja polityki sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i życiowych Grupy PZU w kanale muliagencyjnym; Kreowanie inicjatyw wspierających rozwój sprzedaży ubezpieczeń życiowych w podległym Obszarze Sprzedaży; Zarządzanie i organizacja pracą podległej struktury sprzedaży; Zarządzanie...
  • Controlling Manager

    ManpowerGroup   Zielona Góra    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Corporate Consolidation Manager

Warszawa
praca stacjonarna
1504 dni temu

 

JTI is a leading international tobacco company with operations in more than 120 countries. We’re the global owner of world-renowned brands such as Winston, the number two cigarette brand in the world, and Camel (outside the US). Our global brands also include Mevius, LD and Natural American Spirit, and we manufacture the internationally recognized Logic e-cigarette brand and Ploom Tech, a major brand in the heated tobacco category.

 

Headquartered in Geneva, Switzerland, we employ over 45’000 people across the globe. We were recently awarded Global Top Employer for the fifth consecutive year with regional Top Employer Certification in Europe, Asia-Pacific, North America, Africa and the Middle East. This is recognition of our outstanding talent strategy, energizing culture and commitment to learning and development.

We are a member of the Japan Tobacco Group of Companies. For more information visit www.jti.com.

Corporate Consolidation Manager
Location: Warsaw
Nr ref.: 25101

 

This is a high profile role with interesting and challenging work, given its significant exposure to external (e.g. Group auditors) and internal stakeholders. Working across JTI departments is essential.

 

Our offer includes:
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.
The role:


The Corporate Consolidation Manager is a key role within the Corporate Accounting department. The Corporate Accounting department is ultimately responsible for the timely and accurate preparation of the JTI Group IFRS Financial Statements, which are subsequently reported to JT (Japan Tobacco), the parent company based and listed in Tokyo.

The Corporate Consolidation Manager is reporting directly to the Corporate Consolidation Lead Manager in Warsaw. The Consolidation team is primarily responsible for performing the monthly financial consolidation of the JTI group within SAP Business Consolidation System, which represents a key input into quarterly group reporting.  

A substantial part of this role is the execution of pre-defined data quality checks on data submitted by 100+ local subsidiaries, as well as drive improvements in the internal processes and controls primarily within the team and also within the JTI finance community.

 

Main Areas of Responsibility:
  • Month end close
    Assist the Corporate Consolidation Lead Manager in leading the team through the month end consolidation process using SAP-BCS as required. Ensure that all assigned month end tasks are performed to schedule and that all issues are resolved in a timely manner.
  • Controlling data quality
    Perform data quality reports, identify issues and communicate to individuals responsible/cross-team departments for resolution. Ensure HQ journal reviews are IFRS compliant and review data quality check exceptions to ensure that these are valid.
  • Quarterly Group IFRS reporting
    Support the quarterly reporting process. Minimize review points from the Lead Manager and JT.
  • Internal controls
    Ensure that any delegated J-SOX controls affecting the consolidation process are executed and evidenced for internal/external audit. Participate in the identification of new, more efficient / effective J-SOX controls.
  • External audit
    Support the Corporate Consolidation Lead Manager during the audit fieldwork, with resolution of any audit issues specifically on the quarterly consolidation / reporting packs.
  • Projects / cross-functional support
    Support and participate in any ad-hoc projects and tasks as delegated by the wider Corporate Accounting team (Warsaw & Geneva)
  • React to new accounting issues emerging from the JTI finance community, IT departments and JT, including the impact of major acquisitions / divestments.
  • Investigate technical accounting and systems queries from group subsidiaries.
  • Ad-hoc technical project work as driven by business needs.
You as a professional:
  • University degree in finance
  • Chartered / certified accountant
  • 3+ years within an accounting function, experience within a consolidation department is preferable and/or experience in big four accounting firm or firm of similar size
  • Fluent in oral and written English
  • Experience of using a consolidation system (SAP BCS or similar system experience preferable)
  • Financial accounting experience (IFRS/US GAAP knowledge is preferable)
  • Strong MS Excel knowledge
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie i obsługa transakcji kredytów konsorcjalnych (structured / project finance) w banku czy też w przedsiębiorstwach sektora niefinansowego Udział w restrukturyzacji finansowania Udział w cash management Zarządzanie ryzykiem (kurs walutowy, stopa procentowa)...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    5 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów (sprzedaż produktów IT do B2A, B2B)

    ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Własny portfel klientów mile widziany; Nawiązywanie, budowanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów ze strategicznymi Klientami; Realizacja założeń budżetowych w oparciu o produkty własne i rozwiązania firm zewnętrznych;...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance Manager - Head of Business Partner Finance Controlling

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
  • Transition Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
  • Dyrektor Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Łódź    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Realizacja polityki sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i życiowych Grupy PZU w kanale muliagencyjnym; Kreowanie inicjatyw wspierających rozwój sprzedaży ubezpieczeń życiowych w podległym Obszarze Sprzedaży; Zarządzanie i organizacja pracą podległej struktury sprzedaży; Zarządzanie...
  • Controlling Manager

    ManpowerGroup   Zielona Góra    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...