Country Manager

SINO IT sp. z o.o.

Kraków

31 dni temu

Ogłoszenie numer: 3569962, z dnia 2020-08-24

Kraków + Handel + Nowe technologie = Stano poszukuje do swojego zespołu wyjątkowego handlowca, który chciałby sprzedawać wyjątkowe rozwiązania technologiczne.

Country Manager

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

Genialne wyzwanie dla wyjątkowego handlowca, który chciałby odpowiadać za sprzedaż unikatowego zwirtualizowanego rozwiązania komputerowego, przeznaczonego dla szkół i dużych organizacji. Aktualnie nasza firma działa na Słowacji (gdzie znajduje się siedziba spółki macierzystej) i w Czechach, gdzie do tej pory z powodzeniem zrealizowaliśmy ponad 230 instalacji.

 

Chcielibyśmy wprowadzić to unikalne na skalę światową rozwiązanie również na polski rynek i właśnie dlatego potrzebowalibyśmy uzupełnić nasz młody zespół o zdolnego, ambitnego menadżera sprzedaży, który na początku byłby nastawiony szczególnie na pozyskiwanie nowych klientów, natomiast na drugim etapie stworzyłby sobie zespół handlowców i objął stanowisko Country Managera na Polskę.   

 

Opis Twoich obowiązków wyglądałby mniej więcej tak:


W pierwszej fazie będziesz odpowiedzialny za wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (Twoimi klientami będą zwłaszcza szkoły podstawowe i średnie).

  • Będziesz odwiedzać szkoły i wydziały oświaty w urzędach wojewódzkich,
  • Będziesz uczestniczyć w konferencjach przeznaczonych dla szkół i dla urzędów wojewódzkich, gdzie będziesz aktywnie prezentować produkt i rozwiązania technologiczne naszej firmy,
  • Będziesz zabezpieczać biznesowo instalacje pilotażowe w szkołach

W drugiej fazie chcielibyśmy dodać do Twoich obowiązków:

  • Koordynowanie i wspieranie zespołu handlowców (szkolenia handlowców, regularne narady z zespołem handlowców, kierowanie zespołem 5-7 osób, wspieranie przedstawicieli handlowych na kluczowych spotkaniach),
  • Wyszukiwanie konferencji, stowarzyszeń, imprez z możliwością prezentacji produktu,
  • Aktywną współpracę z wydziałami oświaty, organami prowadzącymi, urzędami wojewódzkimi,
  • Wyszukiwanie i koordynowanie prac nad projektami europejskimi/lokalnymi (fundusze europejskie, projekty  lokalne),
  • Opiekę nad kluczowymi klientami,
  • Ścisłą współpracę z działem technicznym firmy,
  • Raportowanie wyników dyrektorowi firmy.

Wymagania

Zapewniamy Cię, że na pewno będziesz do nas pasować, jeśli:

  • Masz co najmniej 2-3 lata udokumentowanego doświadczenia w sprzedaży (przedstawiciel handlowy / menadżer sprzedaży) z ukierunkowaniem na pozyskiwanie nowych klientów,
  • Jesteś silnie nastawiony na wyniki,
  • Masz doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,
  • Potrafisz sobie skutecznie zorganizować własną pracę,
  • Nie brak Ci myślenia technicznego, tzn. nowe technologie są Ci bliskie,
  • Cechy takie jak: determinacja, odpowiedzialność, otwartość, samodzielność, cierpliwość, staranność uważamy  za oczywiste na tym stanowisku.

Oferujemy

  • Szansę na rozwój kariery, uczenia się nowych rzeczy, oferujemy Ci przestrzeń do samorealizacji,
  • Motywacyjny system wynagrodzenia powiązany z wynikami pracy (pensja stała + zmienny składnik wynagrodzenia), gwarancja corocznej podwyżki pensji stałej w przypadku wykonania planu,
  • Specjalne premie za przekroczenie planu sprzedaży,
  • Różne teambuildingi (turystyka, spływy, rafting, jazda na nartach), okazja do poznania ciekawych miejsc na  Słowacji,
  • Home Office,
  • 25 dni urlopu,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Samochód służbowy, telefon, laptop,
  • Forma współpracy: działalność gospodarcza, finanse: 9000 PLN, po okresie próbnym: 11 250 PLN.

Wynagrodzenie

Od 9000 do 12000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.