CRM / Business Intelligence Supervisor
Warszawa
Umowa o pracę
Czym zajmuje się zespół?
Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.
Twój zakres obowiązków
- administrowanie wewnętrznym systemem CRM oraz współpracę z deweloperami
- zbieranie i definiowanie wymagań biznesowych w oparciu o ścisłą współpracę z właścicielem biznesowym i ekspertami obszarów biznesowych
- analiza wymagań biznesowych i identyfikację źródeł danych na potrzeby rozwoju raportowania BI
- sporządzanie raportów na temat wydajności i skuteczności firmy oraz pracowników dla celów zarządczych, a także rozwój ich automatyzacji
- analiza danych pochodzących z różnych źródeł oraz ich przetwarzanie w hurtowniach oraz relacyjnych bazach danych z wykorzystaniem SQL
- projektowanie, modyfikację oraz utrzymanie raportów i kokpitów zarządczych przy wykorzystaniu narzędzi BI (głównie Power BI i MS Excel)
- doradztwo w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań raportowych, możliwości automatyzacji procesów i projektowania efektywnej struktury raportowania
- wysoka dbałość o jakość danych w systemach CRM dot. klientów, pipeline'u i prognozy sprzedaży
- ścisła współpraca z zespołem marketingu wspierającym sprzedaż usług KPMG
- nadzór nad kompletnością i poprawnością wypracowywanych rozwiązań
- wsparcie w rozwoju umiejętności technicznych innych członków zespołu
- zarządzanie małym zespołem, odpowiedzialność za dostarczenie projektów do właściciela biznesowego
Oczekujemy
- wykształcenia wyższego – preferowane: metody ilościowe, informatyka, kierunki biznesowe lub pokrewne
- min. 4 lat doświadczenia zawodowego w pracy dla średnich lub dużych przedsiębiorstw, w tym 2 lat pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenia w pracy w skomplikowanych strukturach organizacyjnych oraz ogólnej znajomości zagadnień architektury korporacyjnej
- doświadczenia w zakresie analizowania potrzeb i zbierania wymagań biznesowych
- dobrej znajomości Power BI oraz SQL
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- doświadczenia w projektowaniu raportów oraz kokpitów zarządczych, zarówno w warstwie technicznej, jak i wizualnej
- umiejętności analitycznego myślenia, operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków
- dokładności i dbałości o wysoką jakość świadczonych usług
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności porozumiewania się z innymi w skuteczny i przyjazny sposób
- doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem,
- samodzielności w działaniu oraz zaangażowania w wykonywane zadania
- kreatywności, umiejętności współpracy w zespole
- umiejętności koordynowania pracy innych osób
- otwartości na nowe wyzwania
Mile widziane:
- znajomość języka DAX
- praktyczna znajomość MS SQL Server
- znajomość VBA
Oferujemy
- pełną wyzwań pracę w wiodącej na rynku polskim oraz międzynarodowym firmie doradczej
- możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach
- możliwość wyboru technologii oraz wpływ na kierunki rozwoju zespołu
- możliwość wpływu na strategię biznesową i rozwój firmy
- zdefiniowaną i jasną ścieżkę kariery
- atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
- możliwość pracy zdalnej