Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy; Opracowanie rozwiązań produktowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Wrocław i województwo Dolnośląskie Kogo szukamy? Osoby doświadczonej w sprzedaży. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim branie czynnego udziału w rozwijaniu powierzonego rynku. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz...
Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Mikołów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług wynajmu narzędzi budowlanych, Zarządzanie najmem narzędzi, Śledzenie zapasów magazynowych, Zarządzanie pojazdami służbowymi, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych; nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami; ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności; budowanie długotrwałych relacji z klientami; aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...
Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
menedżer umowa o dzieło / agencyjna / o pracę tymczasową / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Przedstawiciel handlowy, zajmujący się sprzedażą usług wprowadzania nawozów płynnych i stałych za pomocą dronów agro, ma następujące obowiązki: Konsultacje z klientami – zapewnienie pełnych i dokładnych informacji na temat możliwości i zalet wykorzystania dronów do aplikacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z nowymi kontrahentami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, monitorowanie rynku.
Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
QIAGEN is one of the world's leading biotechnology companies. With our sample to insight solutions that unlock valuable molecular information from biological samples, QIAGEN helps to improve healthcare and safeguard our societies, enables the development of new medicines and paves the way for scientific breakthroughs.
Join the revolution – and see how you can make a difference!
Customer Care Representative with German (m/f)
Functional Area: Customer Care Employment Type: Regular Full-Time Duration: unlimited
Position Description
Processing all incoming sales orders in SAP software;
Review customer orders to ensure completeness and correctness of delivery instructions;
Interface between Customer, Sales, Operations and Finance;
Invoicing customers in accordance with relevant documentation;
Providing phone and email support to both customers and sales team;
Logging all order and logistics complaints from customers;
Processing Customer Credits.
Position Requirements
German & English language skills proficiency, both oral and written;
Minimum of Bachelor Degree or equivalent;
Experience in Export documentation and requirements by using air / sea / truck services;
MS-Office knowledge / ideally SAP knowledge;
Additional language knowledge will be an asset.
Personal Requirements
Excellent interpersonal and communication skills;
Strong prioritization skills in a multi-tasking environment;
Well-developed team working skills;
Quick learner with competence to resolve customer inquiries.
We Offer
Possibility to develop in an international company;
Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy; Opracowanie rozwiązań produktowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Wrocław i województwo Dolnośląskie Kogo szukamy? Osoby doświadczonej w sprzedaży. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim branie czynnego udziału w rozwijaniu powierzonego rynku. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz...
Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Mikołów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług wynajmu narzędzi budowlanych, Zarządzanie najmem narzędzi, Śledzenie zapasów magazynowych, Zarządzanie pojazdami służbowymi, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych; nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami; ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności; budowanie długotrwałych relacji z klientami; aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...
Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
menedżer umowa o dzieło / agencyjna / o pracę tymczasową / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Przedstawiciel handlowy, zajmujący się sprzedażą usług wprowadzania nawozów płynnych i stałych za pomocą dronów agro, ma następujące obowiązki: Konsultacje z klientami – zapewnienie pełnych i dokładnych informacji na temat możliwości i zalet wykorzystania dronów do aplikacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z nowymi kontrahentami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, monitorowanie rynku.
Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.