Najnowsze oferty pracy

  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie umowami i harmonogramami, Korespondencja z klientami, Codzienna obsługa klientów.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Masterlease   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne czynności: Obsługa umów, modyfikacje harmonogramów, zmiany formalno-prawne, Prowadzenie korespondencji z Klientami, Bieżąca obsługa klienta. Wymagania: Wykształcenie średnie lub osoby w trakcie studiów, Predyspozycje do pracy z Klientem, Samodzielność, skrupulatność,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Facing Specialist with German

Genpact PL
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
637 dni temu
Customer Facing Specialist with German
Location: Gdańsk

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands—and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates
As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.
Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

Responsibilities:

 

1) Provide requested services to customers as a part of the Service Catalogue:

  • Review and provide information about the situation status of their orders, deliveries, and invoices data,
    Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms,
    Provide logistic or descriptive information of products
    Inform the customer about the out of stock proactively and when orders are affected clarifying the solution date
    Manage the unloading time slots with customers,
    Solve customer issues within a given/ agreed time frame,

2)Ensure proper Master Data:

  • Coordinate Master Data requests from customers/ other functions,
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates,
  • Maintenance of customer contacts,

3) Support proper Order Management process:

  • Review blocked orders for delivery for certain scenarios, e.g., minimum order quantity, requested delivery date, etc. with the customer and in cooperation with the Order Validation Specialist,
    Monitor that customers place orders according to the agreed schedule and rules,
    Communicate proactively about order changes, short orders, and shipment/warehouse delays,

4) Support proper Claims Management process:

  • Contribute to the proper return process by clear rules agreement or direct contact with the customer if needed,
  • Claims resolution communication (pricing, logistic) to customers as per Customer Service Catalogue,
  • Deal with escalations from price and logistic Claims Specialists,
  • Liaise with the Stock Management Specialist and/or 3rd Party Logistic Providers for urgent delivery issues,
  • Support resolution and closure of invalid claims,

5) Support Cash Collection & Credit Management activities:

  • Follow up on escalated overdue invoices with the customer,
  • Work closely with sales and business teams to ensure complete, timely, and accurate receipt of remit advice and escalation when needed.

Our Requirements:

  • Knowledge of German at min. C1 level and English at min. B2 level,
  • Customer Focus (focus on external and internal customers),
  • Bias for action (focus on results and use of intelligent risk-taking),
  • Team Alignment (team player; supports and respects others),
  • Accountability and responsibility (personally driving change and using operational discipline to deliver on the promise),
  • Growth Mindset (placing a fresh emphasis on innovation and having the ambition to grow),
  • Good communication skills, ability to cooperate with external and internal customers,
  • Proactive problem solving and decision-making ability,
  • Ability to work with various IT applications (SAP, PEGA, AR Collect, reporting tools, etc.).

We offer:

  • Possibility of submitting a request for Private Medical services with Luxmed,
  • Possibility of submitting the request for group life insurance (co-financed),
  • Possibility of submitting the request for Benefit Multisport (co-financed),
  • Additional holidays dependent on your tenure in the Company - up to 4 days per year,
  • Biking Policy.

 

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie umowami i harmonogramami, Korespondencja z klientami, Codzienna obsługa klientów.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Masterlease   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne czynności: Obsługa umów, modyfikacje harmonogramów, zmiany formalno-prawne, Prowadzenie korespondencji z Klientami, Bieżąca obsługa klienta. Wymagania: Wykształcenie średnie lub osoby w trakcie studiów, Predyspozycje do pracy z Klientem, Samodzielność, skrupulatność,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.