Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Logistics Manager

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
2796 dni temu
Customer Logistics Manager
Warszawa
Customer Logistics Manager
Warszawa
Nr Ref.: 1078668

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego klienta, globalnego lidera branży FMCG, z nowoczesnym zakładem produkcyjnym, rozbudowaną siecią dystrybucji i silnymi markami w sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko Customer Logistics Manager.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kreowanie strategii współpracy z kluczowymi klientami, poprzez kontakty z działem Sprzedaży (bliska współpraca z KAMami) oraz Obsługi Klienta. Ważne na tym stanowisku jest całościowe zrozumienie i optymalizacja łańcucha dostaw, od surowca przez magazyny po produkt gotowy na półce w sklepie klienta, zarówno ze strony dostawców, jak i sieci handlowej.

Rolą Customer Logistics Managera będzie tworzenie strategii współpracy z sieciami handlowymi od strony logistyki, tak aby budować dostępność produktów w sklepach i maksymalizować obroty handlowe. Wskaźnikami efektywności dla tej osoby będą: dostępność na półce, obroty w PLN, implementacja nowych produktów, wartość zapasu po obu stronach oraz skuteczności prowadzonych promocji. Do zadań Customer Logistics Managera będzie należeć m.in. ocena, prognozowanie i podsumowywanie promocji i związanych z tym ilości per produkt, rekomendacje zmian cen celem poprawy rotacji i docelowo profitowości klienta oraz optymalizacja kosztowa łańcucha dostaw.

Poszukujemy osoby z wykształceniem wyższym oraz z 2-4 - letnim doświadczeniem w logistyce / customer service / demand planningu zdobytym w firmie z branży dystrybucyjnej lub produkcyjnej. Bardzo ważne są rozwinięte umiejętności analityczne, wiedza na temat procesów optymalizujących współpracę z Klientami w Supply Chain oraz dojrzałość biznesowa pozwalająca na implementację najlepszych rozwiązań usprawniających współpracę. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz gotowość do wyjazdów służbowych 1-2 razy w tygodniu.

Pracodawca zapewnia bardzo dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie w organizacji cieszącej się dobrą opinią jako pracodawca, możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie, jak również opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalne.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...