- Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego.
- Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie usług naprawczych dla klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizowanie zwrotów i dostarczanie informacji o produktach w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta.
- Pomoc klientom we wszystkich aspektach procesu zakupu, w tym odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie incydentów i zarządzanie zapytaniami.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez efektywne i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.
- Biegła znajomość języka węgierskiego na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Udowodnione doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
- Swobodne posługiwanie się wieloma systemami i platformami (np. CRM, WebChat, strony z recenzjami).
- Kompetencje w zakresie pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność wczuwania się w potrzeby klientów przy zachowaniu obiektywnej perspektywy.
- Doskonała kultura telefoniczna i umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania zapytań.
- Orientacja na pracę zespołową z pozytywnym nastawieniem i umiejętnością wspierania kolegów.
Mile widziane:
- Wykształcenie średnie lub podobne.
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub w Contact Centre.
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
- Znajomość mediów społecznościowych i/lub platform e-commerce.
- Doświadczenie w cross-sellingu lub up-sellingu produktów.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak AI.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecanie znajomych do pracy u nas.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Wiele możliwości rozwoju kariery.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.