Najnowsze oferty pracy

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Konsultant Telematyczny / Konsultantka Telematyczna

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań; Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania; Wprowadzanie danych do systemów telematycznych zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie) Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania; Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach; Współpraca...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Helpdesk Kraków
Customer Service Agent with German

Customer Service Agent with German

Grafton Recruitment
Kraków
praca stacjonarna
3332 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Customer Service Agent with German
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-26-34727/PC
For our Client, international consulting company we are currently looking for Customer Service Agent with German.

Responsibilities:
  • Contacting with Clients via phone or email
  • Providing support and consultancy related to online advertising
  • Maintaining and developing of business relation with business partners
  • Managing and optimization of customer accounts
  • Processing of customer’s orders
Requirements:
  • Fluent German
  • Very good English
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Experience in Customer Service will be an asset
Benefits:
  • Attractive salary and benefits
  • Private medical care
  • Multisport card
  • Great training system
  • International, dynamic work environment
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Konsultant Telematyczny / Konsultantka Telematyczna

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań; Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania; Wprowadzanie danych do systemów telematycznych zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie) Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania; Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach; Współpraca...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....