Sieć Warsztatów Partnerskich Accenture – to grupa ponad 200 warsztatów blacharsko-lakierniczych świadczących usługi naprawy uszkodzonych pojazdów przy użyciu najlepszej jakości części zamiennych oraz nowoczesnej technologii naprawy. To co Nas wyróżnia, to ciągły wzrost zadowolenia Naszych Klientów ze świadczonych usług. Dołącz do grupy specjalistów z branży Automotive i pomóż Nam rozwijać niezależną Sięć Warsztatów Partnerskich na terenie całego kraju.
Customer Service Claim Handler
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 00656005
Jako Customer Service Claim Handler będziesz pomagał(a) naszym Klientom w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych.
Obowiązki
- Wsparcie telefoniczne i mailowe dla Klientów indywidualnych.
- Procesowanie szkód w wewnętrznym systemie.
- Współpraca z zespołem i podwykonawcami w pozyskiwaniu wymaganych informacji.
- Proaktywna pomoc w usprawnianiu procesu, zgłaszanie własnych pomysłów.
- Osiąganie wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych.
Wymagania
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, zdolność łatwego nawiązywania kontaktu
- Proaktywne podejście, umiejętność efektywnej pomocy w rozwiązywaniu problemów
- Dobra umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań
- Umiejętność czytania kosztorysów wykonanych w DAT/Eurotax/Audatex
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Co możemy zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Prace w nowoczesnej firmie, która jest liderem rynku;
- Atrakcyjny system wynagrodzenia oraz benefitów – ubezpieczenie na życie, karta MyBenefit, prywatna opieka medyczna;
- Profesjonalne kursy i szkolenia.