Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Customer Service Specialist with German
Genpact PL
Katowice
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
81 dni temu
Customer Service Specialist with German
Location:Katowice

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands — and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Responsibilities:

  • Front office operations support, exception management, investigation/ resolve system errors, complaints and collect Customer surveys (NPS)
  • Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer
  • Lead system stop and provide approval as per company guidelines
  • Handle policy issuance/maintenance activities and payments processing
  • Communicate with customers (e-mail/phone) & process their requests in systems
  • Maintain customer records in internal systems
  • Interaction with internal teams like products/ claims (validation, adjudication, fulfillment) over emails/phones
  • Perform other tasks requested by the manager to reach team objectives or the company’s objectives based on current needs
  • Implement improvements to current processes
  • Perform all tasks in compliance with Genpact internal policies, procedures

Qualifications:

  • Very good knowledge of German (min. B2)
  • Good level of English (min B2)
  • Professional experience in Care or Non-Life insurance processes / Customer Service/ Sales support experience (preferred, not mandatory)
  • Solution-oriented. Identifies and analyses problems to make logical fact-based decisions. Open to new concepts and ideas. Willing to learn and use new procedures and technologies
  • Anticipates, identifies, and responds to customer needs with excellent service. Demonstrates customer commitment through customer feedback, follow-up, and positive relationships
  • Very attentive and active listener. Cultivates open communication. Synthesizes information from multiple resources and incorporates it into relevant tasks or discussions
  • Good MS Office (especially MS Excel) knowledge

What we offer:

  • Attractive salary
  • Stable job offer - employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Possibility of development.
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunchpass card, additional vacation days, biking policy).
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Poznaj

Genpact PL

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

Podobne oferty