Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Racibórz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Zawiercie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist with Spanish

Genpact PL
Katowice
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
529 dni temu
Customer Service Specialist with Spanish
Location: Katowice

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands — and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Responsibilities:

  • Accountability (Deliverable Outputs): 
  • Provide requested services to customers as a part of Service Catalogue
  • Review and provide information about the situation of their orders, deliveries and invoices data
  • Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms
  • Review and provide logistic or descriptive information of products
  • Inform the customer about the out of stock proactively and when that affects the order 
  • Manage the unloading time slots with customers
  • Review and provide information about escalated cash collection, claims and credit situation
  • Maintain the record of the most common issues and problems and their solution status
  • Accountable for an alert generated by its own customers and ensure they are solved within agreed times
  • Ensure proper Master Data
  • Coordinate Master Data requests from customer/ other functions
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates
  • Maintenance of customer contacts
  • Support proper Order Management process
  • Review blocked orders for delivery for certain scenarios, e.g., minimum order quantity, requested delivery date, etc. with the customer and in cooperation with Order Validation Specialist
  • Monitor that customer place orders according to the agreed schedule and rules
  • Support proper Claims Management process
  • Ensure proper flow of claims between customer, 3PLP (IBM) and Unilever
  • Contribute to the proper return process by clear rules agreement or direct contact with customer f needed
  • Claims resolution communication (pricing, logistic, trade terms) to customers as per customer Service Catalogue
  • Ensure the readiness of customer to accept rejection of their claims and pay disputed value
  • Deal with escalations form price, logistic and trade terms Claims Specialists
  • Liaise with the Stock Management Specialist and/or 3rd Party Logistic Providers for urgent delivery issues
  • Support Cash Collection & Credit Management activities
  • Follow up escalated overdue invoices with the customer
  • Support the whole team with the actions mentioned in B2C agenda

 

Qualifications:

  • Fluent Spanish and English
  • Customer Focus (focus on external and internal customers)
  • Bias for action (focus on results and use of intelligent risk taking)
  • Team Alignment (team player; supports and respects others)
  • Accountability and responsibility (personally driving change and using operational discipline to deliver on the promise)
  • Growth Mindset (placing a fresh emphasis on innovation and having the ambition to grow)
  • Good MS Excel skills  
  • Good knowledge of SAP Customer Facing related transactions and workflows
  • Good knowledge of financial controls related to Customer Facing processes
  • Strong analytical skills including analysis of complex data
  • Ability to work effectively under pressure 
  • University Graduate (min. Bachelor)

What can we offer?

  • Attractive salary
  • Stable job offers - employment contract
  • Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
  • Genpact supports professional tranings and great career development opportunities
  • Free access to our award-winning learning platform 
  • Benefits such as Insurance, Luxmed, additional vacation days, biking policy
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Racibórz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Zawiercie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.