- Handling incoming calls in Swedish.
- Handling app.
- Registering customer requests and building the right relationship with them.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Entering data into the system.
- Ensuring high quality of customer service.
- Fluency in Swedish (C1), and feeling comfortable speaking and writing in English (B2).
- Communication skills and attitude towards working with people.
- High personal culture and customer orientation.
- Positive attitude to work.
- Full-time employment contract.
- Paid training to prepare for work.
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
- Language courses.
- Multinational atmosphere.
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.