Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Technology Services Manager

Accor Services Poland sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
1014 dni temu

Accor - Northern Europe HUB

Customer Technology Services Manager
Warszawa
your experience and skills include:
  • Min. 5 years of  IT experience and technical background;
  • Very good technical IT knowledge  about hardware/software;
  • Fluent English, German is  plus
  • Proven experience  in customer relationship management;
  • Ability to advise customers in product best practices and optimal technical solutions;
  • Project Management experience;
  • Solution-oriented;
  • Entrepreneurial mindset;
  • Self-direction.
what you will be doing:
  • Act as trusted advisor to enable customers to apply our tools to achieve their business objectives;
  • Monitoring and improving services delivered by Accor and Accor recommended suppliers;
  • Solving day-by-day partner request that are owner specific or cannot be solved by Helpdesk;
  • Recommends information technology strategies, policies, and procedures ;
  • Accomplishes financial objectives, both investment and operations.
what is in it  for you:
  • Being a Key Person of ensuring customer satisfaction and technology growth in given perimeter
  • Multi-national enviroment
  • Office with modern design & activity based working concept
  • Package of benefits

How to apply
 
Apply with CV in English.

 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...